• Legends
    Vanuit de middeleeuwen zijn er vier jonge mensen blijven bestaan. Het was voor hen onmogelijk om te sterven, maar ze zijn ook niet helemaal levend. Ze blijven allen voor eeuwig zestien en ze kunnen er niets aan veranderen. Het is een vloek van een oude heks van hun tijd. Ze waren volgens de vrouw de uitverkorenen voor het wat hen te wachten stond. Ze lokte de kinderen mee naar haar kleine huisje en ze gaf hen een toverdrankje. Nadat de kinderen het drankje dronken, veranderen ze. Ze werden terug naar hun huisjes gestuurd door de oude heks met één opdracht. De kinderen kregen allemaal een andere opdracht die ze moesten vervullen voordat het volle maan werd. Na maten de kinderen zich begonnen te focussen op hun opdracht, hoe meer ze begonnen te beseffen dat ze geen pijn meer voelde. Eén van hen kwam in zo'n gevaar dat hij dood had kunnen gaan, maar er gebeurde niets. De kinderen vervullen allemaal hun opdracht en ze krijgen een geschenk mee van de oude heks, voor in de toekomst. Ze krijgen allemaal kracht over een element mee. Ze moeten zorgen dat ze wereld wordt geredt, maar niemand mag weten over hun ''speciale'' kracht.

    Wizards
    De kinderen komen, na jaren lang zwerven door de tijd, terrecht op Hogwarts. Ze worden gezien als gewone kinderen. Ze kunnen meedraaien zoals de rest dat doet, zolang ze maar niets vertellen over hun krachten. Professor Dumbledore komt erachter dat de kinderen iets achterhouden en hij zorgt dat hij erachter komt. Hij is blij met het feit dat deze kinderen bij hem op school zitten, omdat hij tovernaars en heksen zoals hen kan gebruiken in de strijd tegen [Weetiknogniet].
    Maar er blijft slechts één belangrijke feit ongezien en onopgemerkt. De kinderen zijn geen kinderen uit het heden, zo gedragen ze zich ook niet.


    Doen of niet?
    Titel?
    Rollen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou zeggen; Doen. Lol xd

    Doen


    Me so good.

    Doen, klinkt vet(krul)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oh yeaah! Maar ik heb ook een titel nodig, heel nodig zelfs. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Er is al wel een hogwarts verhaal waarbij 4 mensen een element kunnen sturen :p

    Jimmyvana schreef:
    Er is al wel een hogwarts verhaal waarbij 4 mensen een element kunnen sturen :p


    Dat weet ik, maar dat is niet hetzelfde verhaal. Ik haat het om mensen na te apen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar dat is niet hetzelfde verhaal. Ik haat het om mensen na te apen.


    Oh oke c: Doen dat want het is wel een leuk idee!