• Hallo mensen van quizlet =)

    jullie kennen denk ik wel de film: "the covenant"?
    Mijn idee was om daar een story over te maken, maar dan in de moderne versie. over jeugd dat gewoon naar school gaat, gewoon uitgaat in de discotheken. Maar toch een speciale gave hebben.

    en nu is mijn vraag:

    Doen of niet ?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 19:21 ]

    Nope, ik ken het niet. Maar als jij dat wilt doen, ga je gang! :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik hou van die film, maar het ouderwetse vind ik persoonlijk mooier, het heeft iets mysterieus, en daar hou ik wel van, klinkt misschien stupid haha.
    Maar als je het wil doen, zou ik het wel lezen!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    TheFair schreef:
    Ik hou van die film, maar het ouderwetse vind ik persoonlijk mooier, het heeft iets mysterieus, en daar hou ik wel van, klinkt misschien stupid haha.
    Maar als je het wil doen, zou ik het wel lezen!


    Ik vind het zelf ook een geweldige film, maar ik wil er toch mijn eigen draai aan geven als je begrijpt wat ik bedoel =)

    Ik zeg doen! :9~


    Never wait for perfection, just make it.

    Captivity schreef:
    (...)

    Ik vind het zelf ook een geweldige film, maar ik wil er toch mijn eigen draai aan geven als je begrijpt wat ik bedoel =)


    Tuurlijk I get it ;) Helemaal, ik zou het wel lezen vind het geweldig dat sommige mensen weer iets anders doen dan bijv Twilight ofzo ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Tillylicious schreef:
    Nope, ik ken het niet. Maar als jij dat wilt doen, ga je gang! :Y)


    Hope goes lost but never dies.