• Zijn meestal maar amper echt Light, en nog steeds ongezond D: want ze zijn evenslecht. (producenten draait het om het geld)

    Maar waar ik dus net achterkwam, dacht dat ik vandaag goed bezig was. Blijkt dat in Cappuchino - oploskoffie 72 calorieën zitten. o_O'
    Nou, lullig dan.

    :'D Wie heeft ook wel eens later pas gemerkt hoe slecht iets eigenlijk was?

    ja light cola :/


    Shoganai i ne~

    Ja in veel Light producten zit het vol van de aspartaam en dat schijnt na een bepaalde hoeveelheid ook niet bepaald gezond te zijn. Maar goed, je moet toch wat. Je wordt inmiddels bijna letterlijk doodgegooid met wat allemaal wel en uiteindelijk toch niet gezond is. De maatschappij bestaat uit een stel angsthazen waar ik niet aan mee doe, hoewel ik moet toegeven dat bepaalde angsten wel gegrond zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat maakt het uit of in een drankje 72 calorieën zit?
    Ik heb ook later pas gemerkt dat keelsnoepjes met eucalyptussmaak slecht voor je zijn, als je ze in grote hoeveelheden eet. Mijn broer is daar goed ziek van geweest o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    FlamesBegin schreef:
    ja light cola :/


    Daar drink ik elke dag zo een hele fles van op :'D Maar blijkt dat het kankerverwekkend is ofzo, hoorde ik. Door de zoetstof die er ipv suiker in is gedaan?

    Dat is de reden waarom ik nu ook geen cola zero meer mag drinken. *zucht* Nu zit ik hier met mijn vieze water.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tja, iemand heeft mij ooit gezegd dat eigenlijk alles slecht is (cat)

    Vanaf nu drinken we allemaal alleen nog maar water :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Arrow schreef:
    Wat maakt het uit of in een drankje 72 calorieën zit?
    Ik heb ook later pas gemerkt dat keelsnoepjes met eucalyptussmaak slecht voor je zijn, als je ze in grote hoeveelheden eet. Mijn broer is daar goed ziek van geweest o.O


    Jaaaa, dat maakt uit. Weetje hoe veel O.o' kan ik ipv koffie, ook wel een appel eten >.>
    & Oke ;O wist ik niet.

    && die fuckers zetten het niet op de verpakking >.>' Dus de verassing kwam pas na een uur internet-searchen.

    Arrow schreef:
    Wat maakt het uit of in een drankje 72 calorieën zit?
    Ik heb ook later pas gemerkt dat keelsnoepjes met eucalyptussmaak slecht voor je zijn, als je ze in grote hoeveelheden eet. Mijn broer is daar goed ziek van geweest o.O

    he nu weet ik dat weer:Y)


    Shoganai i ne~

    reyon schreef:
    Tja, iemand heeft mij ooit gezegd dat eigenlijk alles slecht is (cat)

    Vanaf nu drinken we allemaal alleen nog maar water :')

    water is ook slecht.






    -grapje-


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Puzzle schreef:
    (...)
    water is ook slecht.






    -grapje-


    Hahah, noway :'D
    Water = gezond (:

    Amandelen zijn ook slecht voor je als je er een grote hoeveelheid van eet, omdat er cyanide in zit.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyanide

    Wat maakt het eigenlijk uit hoeveel calorieën in een kop koffie zit?
    Like, als je in de stad woont kan je dan in principe niet gaan ademen omdat de lucht zo vervuild is -.-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Flamingo schreef:
    Wat maakt het eigenlijk uit hoeveel calorieën in een kop koffie zit?
    Like, als je in de stad woont kan je dan in principe niet gaan ademen omdat de lucht zo vervuild is -.-

    Maakt veeeeeel uit. & gelukkig woon ik niet in de stad (aa)

    FlamesBegin schreef:
    ja light cola :/


    Hope goes lost but never dies.