• ( ik weet nie of het hier moet)
    ik wil me username veranderen in PlayingGod maar dan word er gezegt dat tie al bestaat tik ik in om te zoeken wie dat heeft heeft niemandhad het eensgebruikt en niemand heeft het als gebruikers naam kan iemand ff dat op lossen pleas(flower)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 19:31 ]


    Shoganai i ne~

    Waterplanes schreef:
    ( ik weet nie of het hier moet)
    ik wil me username veranderen in PlayingGod maar dan word er gezegt dat tie al bestaat tik ik in om te zoeken wie dat heeft heeft niemand het en heeft niemand het gebruikt dus kan iemand ff dat op lossen pleas(flower)


    Als iemand tijdelijk zijn account gedeactiveerd heeft kun je diegene niet zoeken via naam maar dan is die naam wel al bezet


    (Be)lieve in (you)rself

    Dan heeft iemand hem al een keer gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die persoon is niet meer actief: klik.

    MICKEY schreef:
    Die persoon is niet meer actief: klik.

    o thanks(flower)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 19:34 ]


    Shoganai i ne~

    maar kunnen ze dan het nie gewoon dat weg halen en zodat de andere mensen die username kan gebruiken??


    Shoganai i ne~

    Waterplanes schreef:
    maar kunnen ze dan het nie gewoon dat weg halen en zodat de andere mensen die username kan gebruiken??

    dat heet gewoon pech eileen :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waterplanes schreef:
    maar kunnen ze dan het nie gewoon dat weg halen en zodat de andere mensen die username kan gebruiken??


    Nee want als iemand weer wilt terug komen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hestia schreef:
    (...)
    dat heet gewoon pech eileen :'D

    T-T


    Shoganai i ne~

    VIPpas schreef:
    (...)

    Nee want als iemand weer wilt terug komen...

    oke snap het :'D


    Shoganai i ne~