• Ik heb echt heel veel last van roos.. ik heb nou een anti-roos shampoo gekocht bij de kapper van 25 euro en die maakt het alleen maar erger :S

    Weet iemand een goede anti-roos shampoo die WEL helpt??


    My heart is yours and so am I

    Naar de dokter gaan, krijg je een recept voor een goede shampoo. Dus niet zo'n verlepte drogisterij of "kappers"-merk


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik gebruik Andrelon. en bij mij werkt het wel! (Y)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Die van ehm die paarse dingen ehmm.. ik ben de naam ff kwijt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Met citroensap wassen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Head 'n Shoulders? :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    head and shoulders * whoesjt hair *

    Die zou moeten helpen xD

    Head 'n Shoulders helpt niet, gewoon niet proberen. Je krijgt er uiteindelijk meer roos van omdat dat spul onder de SLS zit. SLS is sowieso slecht en als je last van roos hebt helemaal, want dat spul is hartstikke agressief.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Head 'n Shoulders werkte bij mij, en een aangeraden van de kapper die ook meer dan 30 euro kostte. Maar ik denk dat als het erger word of niet weg gaat van professionele shampoo dat je het toch echt niet goed uitspoelt. No offence.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 22:01 ]

    Omdat je het waard bent. (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    RINGDINGDONG schreef:
    Head 'n Shoulders helpt niet, gewoon niet proberen. Je krijgt er uiteindelijk meer roos van omdat dat spul onder de SLS zit. SLS is sowieso slecht en als je last van roos hebt helemaal, want dat spul is hartstikke agressief.

    Dankje dat je het zegt, want die moet ik dus gebruiken(cat)
    weetikdat ook weer(:


    Me so good.