• Is er iemand hier die Android op de telefoon heeft of iets van Android weet? Want ik heb pas een nieuw telefoon, een HTC Wildfire. En mijn batterij is altijd snel op. Ik heb gehoord dat door "Task Killer" op je telefoon te zetten via Android Market, je meer batterij kan besparen. Maar is dat wel veilig? Is er anders een ander manier om meer batterij te besparen?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 18:00 ]

    Ik heb Android. Ehm, even kijken hoor.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    Ik heb Android. Ehm, even kijken hoor.

    Is jou batterij ook op, in ongeveer een dag? ^^ Of komt het omdat ik altijd op internet zit ermee? :/

    Dat komt omdat je altijd op internet zit.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Dat komt omdat je altijd op internet zit.

    Damn, dus er is geen ander manier om batterij te besparen?

    Ik had dat ook met mijn Vivaz, maar dat is geen android. Ik sloot daar de programmatjes -zoals berichten enzo- niet goed af, en mijn telefoon was ook altijd in 1 dag leeg.
    Dat is alles wat ik je kan vertellen :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Herolicious schreef:
    Ik had dat ook met mijn Vivaz, maar dat is geen android. Ik sloot daar de programmatjes -zoals berichten enzo- niet goed af, en mijn telefoon was ook altijd in 1 dag leeg.
    Dat is alles wat ik je kan vertellen :3

    Hm, volgens mij sluit ik wel mijn programma's goed af. Maar daarom is er ook een Task Killer voor Android, om ze helemaal goed af te sluiten. Maar ik weet niet of die Task Killer ook andere dingen met de telefoon uithaalt, zoals informatie versturen ofzo, IDK. =S

    de langste tijd die ik met mn android kan halen is net aan 2dagen .. maar de eerste week was het ook maar een halve dag hoor xD..
    taskkiller maakt op zich niet echt veel uit voor je batterij,, maar wel voor je geheugen :P .. en ja het is veilig xD ik heb het ook :)
    verder, altijd op internet zitten vreet ook geen batterij, een android is er speciaal voor gemaakt om de hele dag in verbinding met internet te staan (google telefoon enzo.. wel handig om je mailtjes te krijgen ;) ) ..

    wat ik heb gedaan om mn batterij duur te verlengen , is em een paar nachten achter mekaar vanaf een uurtje of 9 tot wanneer je weer opstaat aan de stroom te leggen, dan houdtie et wel vol :P..

    ik heb em trouwens elke nacht aan de stroom liggen, dan weet ik zeker dat ik de volgende dag weer lekker de hele dag muziek kan luisteren ^^

    hope this helps xD (K)

    Loveless schreef:
    (...)
    Hm, volgens mij sluit ik wel mijn programma's goed af. Maar daarom is er ook een Task Killer voor Android, om ze helemaal goed af te sluiten. Maar ik weet niet of die Task Killer ook andere dingen met de telefoon uithaalt, zoals informatie versturen ofzo, IDK. =S

    Ja nou ik heb niet zo'n ding, dus ik weet het ook niet. Maar is dat programma gewoon van HTC ofzo? :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hedj schreef:
    de langste tijd die ik met mn android kan halen is net aan 2dagen .. maar de eerste week was het ook maar een halve dag hoor xD..
    taskkiller maakt op zich niet echt veel uit voor je batterij,, maar wel voor je geheugen :P .. en ja het is veilig xD ik heb het ook :)
    verder, altijd op internet zitten vreet ook geen batterij, een android is er speciaal voor gemaakt om de hele dag in verbinding met internet te staan (google telefoon enzo.. wel handig om je mailtjes te krijgen ;) ) ..

    wat ik heb gedaan om mn batterij duur te verlengen , is em een paar nachten achter mekaar vanaf een uurtje of 9 tot wanneer je weer opstaat aan de stroom te leggen, dan houdtie et wel vol :P..

    ik heb em trouwens elke nacht aan de stroom liggen, dan weet ik zeker dat ik de volgende dag weer lekker de hele dag muziek kan luisteren ^^

    hope this helps xD (K)

    ThQ dolly!
    Ja inderdaad, want ik lees altijd mijn mailtjes via mijn mobiele als ik geen toegang tot een computer/laptop heb ^^ Dus ik dacht dat het daar aan lag, maar blijkbaar niet! ^^
    Naja, dan maar dagelijks blijven opladen ^^ Thank you very much ^^

    Herolicious schreef:
    (...)
    Ja nou ik heb niet zo'n ding, dus ik weet het ook niet. Maar is dat programma gewoon van HTC ofzo? :3

    Volgens mij is de Task Killer voor alle Android telefoons. Ik heb niet veel verstand van telefoons dus ik weet het niet zeker XD

    Loveless schreef:
    (...)
    Is jou batterij ook op, in ongeveer een dag? ^^ Of komt het omdat ik altijd op internet zit ermee? :/

    Ja, meestal is 'ie binnen 1 a 2 dagen wel leeg x) Omdat ik er ook zoveel mee doe.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    (...)
    Ja, meestal is 'ie binnen 1 a 2 dagen wel leeg x) Omdat ik er ook zoveel mee doe.

    Hahaha oke, ik dacht al dat ik de enigste was XD

    Simbelmyne schreef:
    (...)
    Ja, meestal is 'ie binnen 1 a 2 dagen wel leeg x) Omdat ik er ook zoveel mee doe.


    La credenza è una medicina contro il timore

    je moet er trouwes ook es op letten,, ik weet niet hoelang je je android al hebt xD maar dan nog,, als je net je telefoon volledig opgeladen hebt, of hij af en toe ook wel es kuren heeft als binnen een uur 70%van je batterij verzuipen enzo =.= .. daar heeft die van mij nog wel es last van .. zeer hinderlijk xD

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 18:51 ]

    Hedj schreef:
    je moet er trouwes ook es op letten,, ik weet niet hoelang je je android al hebt xD maar dan nog,, als je net je telefoon volledig opgeladen hebt, of hij af en toe ook wel es kuren heeft als binnen een uur 70%van je batterij verzopen heeft =.= .. daar heeft die van mij nog wel es last van .. zeer hinderlijk xD

    Tot nu toe heb ik dat nog niet gehad o.o
    Ik hoop ook niet dat dat gebeurt XD Want mijn telefoon heb ik echt vaak en veel nodig.