• Oké, ik heb morgen mijn Nederlands mondeling over vijftien boeken en vijftien gedichten, maar ik weet eerlijk gezegd echt totaal niet wat ik daarvan moet verwachten. Hebben jullie al een keer een Nederlands mondeling gehad, en wat vragen ze dan eigenlijk zoal? Heel veel over het verhaal zelf of meer over het thema/je eigen mening? Dan kan ik daar een beetje rekening mee houden enzo (:

    Edit: ik heb een 8 gehaald
    :9~

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 21:26 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb het nog nooit gehad, maar moet me er nu al op voorbereiden haha -heb jet pas over 2,5 jaar. ;0-
    Maar wij moeten echt van die dingen weten als thema/motief, tijdversnelling/tijdvertraging en allemaal van die begrippen.
    Dus als jij dat ook hebt wens ik je succes haha. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ik heb het op de middelbare school gehad. Maar ik zou niet meer weten wat ze vroegen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bij mij moest je over één boek heel erg het verhaallijn vertellen, met veel details (bij mij was het precies het enigste boek dat ik niet had gelezen)
    En ze vroegen ook welk het boek ik het leukst vond, en daar gingen ze vragen over stellen (ook veel over de inhoud)
    Bij de gedichten moet je termen noemen, laten zien dat je dat weet, want als je het dan niet zo goed kan toepassen maakt dat niet zo heel veel uit (dat was tenminste bij mij zo).
    Maar de leraren die ik had waren heel makkelijk, en ik weet niet hoe streng ze bij jou zijn?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Omg, ik heb gewoon een 8 (nerd) Ah, nu ben ik zo blij ^^

    En bedankt iedereen voor het antwoorden. Ze vroegen inderdaad veel over de inhoud (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 16:18 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Over 15 boeken? o.0


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij moeten 7 boeken en 5 gedichten. Holy shit @ dat van jou o.o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    reyon schreef:
    Over 15 boeken? o.0


    Jup. En 15 gedichten, maar ze vroegen er maar een paar. Alhoewel je van tevoren dus niet weet welke ze gaan vragen en je ze dus allemaal moet kennen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Bij mij veel themas, hoofdpersonen, motieven, tijd en ruimte. Korte samenvatting, en waarom je het zou aanraden of juist niet..
    Soms ook wat over de schrijver!
    Succes ermee! (Y)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Bij ons moest je een briefje trekken en daar stond dan een nummer op en dat nummer was dan gelinkt aan een foto of een stukje tekst en dan moest jij daar zoveel mogelijk over vertellen en toen werden er nog bijkomende vragen gesteld en moest je over je boeken vertellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik moest 4 boeken lezen.. en daar werd er een mondeling over gedaan.
    Wij moesten de samenvatting vertellen.
    De titel verklaren.
    Welke boek je het leukst vond [en wrm]
    welke boek je het minst leuk vond [en wrm]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    what the bunch of bleeding balls.
    15 boeken..


    I live for the applause, you will die for it.