• Ik had een vraagje, en heb verder nog niet echt gezocht in het crash topic, maar die vreemde leestekens en symbolen die nu in de plaats van 'normale' leestekens zitten, veranderen die weer terug, of moet ik álles nu handmatig weer gaan aanpassen? Want ik heb namelijk rond de 40 verhalen en iets van 2000 hoofdstukken. Veel daarvan is verloren gegaan en moet ik nu weer terug gaan zoeken, als ik dan ook nog al die leestekens aan moet gaan passen in de inleiding bijv. dan krijg ik ben ik bang echt wel een zenuwinzinking. *,*


    Wie du mir, so ich dir.

    je kunt gewoon het ID van het verhaal zoeken.. en dan heb je je hoofdstuk al ? of bedoel je dat niet ?


    Life is a beautiful struggle

    Nee, de verhalen die er nu nog wel op staan. Sommige inleidingen daarvan zijn helemaal naar de klote door de vreemde leestekens. Dat van je ID en hoofdstukken zoeken snap ik wel ja :Y) -denk ik, haha-.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mm... dat is mij ook al opgevallen, maar ik heb geen idee.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Jabberwocky schreef:
    Nee, de verhalen die er nu nog wel op staan. Sommige inleidingen daarvan zijn helemaal naar de klote door de vreemde leestekens. Dat van je ID en hoofdstukken zoeken snap ik wel ja :Y) -denk ik, haha-.

    ik denk dat je die zelf aan moet passen..


    Life is a beautiful struggle

    .____. dan stop ik er denk ik mee. Want dat kan ik echt niet aan [/ja klinkt heel dramatisch] maar het is zooooo veel en ik heb daar echt geen tijd voor met mijn baan en school. -snot-


    Wie du mir, so ich dir.

    Rutger :(?


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik had een vraagje, en heb verder nog niet echt gezocht in het crash topic, maar die vreemde leestekens en symbolen die nu in de plaats van 'normale' leestekens zitten, veranderen die weer terug, of moet ik álles nu handmatig weer gaan aanpassen? Want ik heb namelijk rond de 40 verhalen en iets van 2000 hoofdstukken. Veel daarvan is verloren gegaan en moet ik nu weer terug gaan zoeken, als ik dan ook nog al die leestekens aan moet gaan passen in de inleiding bijv. dan krijg ik ben ik bang echt wel een zenuwinzinking. *,*

    Kun je me een voorbeeld geven van een inleiding die vernaggeld is?


    Dit is mijn signature...

    Jup momentje, even zoeken (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    “Zeg maar ja.. Zeg maar dat je mijn vriendin bent.” Fluistert Sakias en zijn adem blaast tegen mijn lippen, omdat zijn hoofd zich op een ontzettend kleine afstand van die van mij bevind. “En wat nu als ik dat niet wil?” “Je hebt al geen inspraak meer.â€


    En bij trema's enzo krijg je dan bijvoorbeeld ook in titels én, wat dan é hoort te zijn. Daarstraks zag ik dit ook bij het forum, volgens mij bij stamcafe -niet zeker-

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 15:01 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Heb je de link naar dat hoofdstuk voor me?


    Dit is mijn signature...

    Aub. Sorry dat ik zo lastig doe, ik weet dat je het nu al vet druk hebt. Bedankt dat je er toch even naar wilt kijken (nerd).

    Maar even voor de duidelijkheid, dit zijn dus hoofdstukken, die er na de crash nog opstonden. Dus al van voor januari 2010 zijn als ik me niet vergis. Geen idee of dat er misschien iets mee te maken heeft.


    Wie du mir, so ich dir.

    Het zal er waarschijnlijk wel mee te maken hebben. Blijkbaar is de backup in een ander character set opgeslagen.

    Ik ga even wat rommelen. Als het goed is, is het redelijk eenvoudig op te lossen.


    Dit is mijn signature...

    Daar hoopte ik al op, je bent geweldig (:! Ik hoop dat het lukt. En vind het echt sneu voor je dat nu zoveel werk hebt het allemaal weer recht te zetten :(.


    Wie du mir, so ich dir.

    Pfff, dat valt nog niet mee :P

    Ik heb een paar tekens die nu omgezet worden. Binnenkort zal ik een scriptje schrijven dat alle tekens zal doen.


    Dit is mijn signature...

    Super, dankjewel :3!


    Wie du mir, so ich dir.