Hoi,
Vertel mee eens, ga je dood als je je examen niet haalt? Of stop de wereld dan met draaien?
Zo ja,shit
Zo nee, waarom maakt iedereen er dan zo'n groot probleem van?
Gister heb ik op school een "ouder leerling" avond gehad. Over het examen,dat we hem samen(ik dag dat ik moest slagen maar ok) gaan halen. Nou heel mooi zaten ze weer te zeiken dat we goed meten plannen en dat dit het begin is van je toekomst en blablabla.
En ze zeiden dat we het SAMEN gingen doen,de leerling(ik) de ouders(mijn zus) en de school.
Nu komt het,volgende week dinsdag en woensdag hebben we cito luister toetsen(tellen 4 keer mee, zwaar dus). Weet je hoe we daar achter kwamen,omdat onze wiskunde leraar vandaag zat te zeiken dat we beter ons best moesten doen en dat volgende week dinsdag 1 uur uitvalt door die toetsen. Verder hebben we er niks van gehoord. Tot zo ver het SAMEN gedilten.
Man ik word echt gek van die school,de hele tijd zeiken over het examen alsof ons leven er van afhangt en zelf niks doen.
En doordat zij zo stressen fokken ze ons op en dan zeggen dat we ons zelf te veel opfokken. Ik ben hartstikke gestrest en dan flikken ze me zo iets,rot toch op.
Ik heb het echt gehad met die school en ik moet nog 2 jaar,hoe ik dat ga doen weet ik niet.
Sorry voor mijn gezeur maar dit moest ff.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall