Ik ga over een tijdje een kerstverhaal maken met TH
Dus hier alvast rollen.
Hoofdrol/Vriendin Bill = BEZETKim KimCupCake
Vriendin van Tom = BEZET SWEETxQUEEN
Vriendin van Gustav = BEZET Patricia ITSPATRICIA
Vriendin van Georg = BEZET Friedolien HOBBITx3
Huppelkut die Tom wilt: BEZET Char TOMSDICK
BF van Band = BEZET Laura 4YoMissBitch
- Als je zelf nog iets weet laat het dan weten.
INFO:
Naam:
Leeftijd(Pas ik misschien aan):
Plaatje(MOET Scene of emo,en GEEN vanjezelf!):
Kleur ogen:
K;leur haar:
Textje(Verplicht):
Voorwaarden
- Ik doe aan vriendjespolitiek
- Ik kies meestal de eerste
- Je textje moet in ABN geschreven zijn
- Het verhaal komt pas heel laat dus NIET gaan dringen ofzo en zeuren.
Rollen - Quizzen promoten
-
28 aug 2008 - 10:2728 aug 2008 - 10:2828 aug 2008 - 10:29
Ik wil Tom x'D
Info graag28 aug 2008 - 10:29Mag ook een bf of zo?? Anders pff euh geen idee dan moet ik nog even denken
Maar als een bf mag wil je dat dan hier even zeggen dan vul ik inLive life limitless.
28 aug 2008 - 10:30Oké 1 BF van de hele band,
28 aug 2008 - 10:3128 aug 2008 - 10:31Naam: Charissa
Leeftijd(Pas ik misschien aan): 17
Plaatje(MOET Scene of emo,en GEEN vanjezelf!): http://i28.tinypic.com/2el794x.jpg
Kleur ogen: Blauw
Kleur haar: Blond
Textje(Verplicht): Hoi. Ik ben Charissa een meisje van 17. Ik ben een scene so what. Ik verander toch niet voor jouw dus ik zou het maar accepteren. Ik ben verslaafd aan RedBull en Milkshake en ik haat Nerds en Huppels.x33 Nauw Toedelsz Fuckers!
*He's the one.
28 aug 2008 - 10:32(...)
Mag ik???
Tuurlijk,vul maar in!28 aug 2008 - 10:3328 aug 2008 - 10:34Rol: BF band (als ik het nu mag zijn he)
Naam: Laura
Leeftijd(Pas ik misschien aan): 18
Plaatje(MOET Scene of emo,en GEEN vanjezelf!): http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67332
Als je een ander moet hebben moet je het me maar zeggen
Kleur ogen: donkerbruin
K;leur haar: donkerbruin, beetje zwart
Textje(Verplicht):
Yo, Laura in the house
Hey, ik ben dus laura en ik ben de bf van TH. Jah tokio hotel. En nee ik ben niet verliefd op een van de jongens. Ik ben volgens de jongens eigenlijk een beetje een halve jonge. Maar wat wil je als je met die vier soms zit opgescheeptxDxD. Ik ben ook verslaafd aan kauwgom(H) Maar ik kan er niks aan doen. Bill heeft het me leren eten, dus jah, en nu als ik kauwgom eet, kijken de jongens van Bill naar mij. Met soms een geiriteerd gezichtxD
Maar ik moet gaan mijn gsm gaat af
Chiao <3Live life limitless.
28 aug 2008 - 10:39Mag ik Tom?
Naam: Say
Leeftijd(Pas ik misschien aan): 15
Plaatje(MOET Scene of emo,en GEEN vanjezelf!): http://lh5.ggpht.com/_iTmj-iZjfBo/RsxVg_cxdTI/AAAAAAAABm0/DQSB1OSzcRU/blondie.jpg
Kleur ogen: Blauw (verschilt bij mn stemming, verdrietig lichtblauw, blij donkerblauw, zenuwachtig blauw-groen etc.)
Kleur haar: Op het plaatje wit met roze, in het echt lichtblond met donkerblond.
Textje(Verplicht):
Hey ik ben Say!
Het is bijna kerst! Ik heb er zo een zin in! Dit jaar wel, want ik vier het met mijn vrienden (en vriendje ) Eindelijk, want thuis is het altijd zo saai.. Maar goed, ik hjeb niet zo lang de tijd want ik ga straks de kerstboom optuigen met Tom! We hebben daarnet kerstkranstjes ingeslagen om alvast in de stemming te komen! Ik heb de muziek uitgezocht, en nee, geen kerstboomtje tringelingeping maar vette rock! Ja ik hou van muziek, schrijven en tekenen.. Maar dat is een ander verhaal! O ik moet gaan, de kestboom en mijn lieve Tommi wachten!
Xx Say
Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...
28 aug 2008 - 10:39Vriendin tom of vriendin Gustav.
Naam: Patricia
Leeftijd(Pas ik misschien aan): 18
Plaatje(MOET Scene of emo,en GEEN vanjezelf!):http://i17.tinypic.com/6q3zm35.jpg
Kleur ogen: groen
Kleur haar: zwart
Textje(Verplicht): Heey! ik ben patricia en ben 18 jaar. ik hou van skaten,lolly's en uitgaan en ik heb een hekel aan spinnen en arrogante huppelkutten ><. ik heb groene ogen en zwart haar.ik ben lief,soms bitchy en vooral heel erg eigenwijs!. ik moet weer gaan Ciaoo<3
xx ><
Life is a fairytale, told by an idiot.
28 aug 2008 - 11:11More People?
28 aug 2008 - 12:02Nja,, doe ik maar ff aan mee!!
zou ik dan misschien de vriendin van Tom of Georg mogen zijn??
Naam:Friedolien
Leeftijd(Pas ik misschien aan): 17
Plaatje(MOET Scene of emo,en GEEN vanjezelf!):
http://a426.ac-images.myspacecdn.com/01447/52/40/1447340425_l.jpg
Kleur ogen: Blauw
Kleur haar: Zwart met Blauwe stressen..
Textje(Verplicht):
Hello Leute!!
ik ben Friedolien,, I know; lange naam maar hij is Duits!x'D ik ben dus 17 jaar, hou van Hello Kitty,, TH,, Shoppen,, Rondhangen met vrienden,, plezier maak,, huppelkutjes uitkakken *ookal weet ik dat je op het toilet hoort te kakken!*,, en nog veel meer.. ik heb dus een hekel aan huppelkutjes en wannabee's,, school,, players*mannelijke hoeren dus!* en nog een paar dingen!! soms ben ik nogal bitchie maar ik kan ook lief zijn,, ik ben prettig gestoord,, koppig en eigenwijs!!
nja,, ik laat jullie nu want ik heb nog important stuff te doen!!x'D
x3
Life is a climb, but the view is great <3
28 aug 2008 - 12:06WAAROM IS MIJN TITEL AANPGEAPSt!
28 aug 2008 - 12:36