• De Engelse [...] heeft al sinds haar geboorte een luxe leventje. Haar familie leeft in grote welvaart dankzij het winstgevende bedrijf van haar vader, waardoor ze in een groot landhuis leeft en zelfs naar een privéschool gaat. Alles verandert echter wanneer aan het licht komt dat haar vader contacten heeft met de onderwereld, mensen oplicht en vele schulden op zijn naam heeft staan. Het bedrijf gaat failliet en [...], haar vader, moeder en twee broertjes moeten verhuizen naar een oude krakkemikkige woning en ook zal [...] naar een 'gewone' school moeten, waar ze heel erg gepest wordt als ze erachter komen hoe arm ze is.

Op een gegeven moment kan haar vader het niet meer aan en pleegt zelfmoord omdat hij nog steeds belaagd en bedreigd wordt door de schuldeisers van de onderwereld. Haar moeder werkt als schoonmaakster om haar gezin te onderhouden, maar komt op een dag ook op mysterieuze wijze om het leven. De politie meent dat het gaat om een auto-ongeluk. Kort daarna worden [...] en haar twee broertjes ontvoerd naar Londen door de schuldeisers en wordt [...] gedwongen de prostitutie in te gaan om het geld voor hen terug te verdienen. Wanneer ze op een dag echter ernstig op straat mishandelt wordt en hierdoor gewond achterblijft, wordt ze gevonden door de beroemde [...] die haar naar het ziekenhuis brengt en tegen wie ze haar verhaal vertelt. Hij zegt haar dat ze naar de politie moet gaan, maar uit angst voor de criminelen die haar broertjes nog hebben vlucht ze en gaat ze naar hen terug. De beroemde [...] gaat haar vervolgens zoeken en doet zich voor als klant, maar dit gaat niet helemaal goed. Als de criminelen hem zien en erachter komen wie hij is, ontvoeren ze hem in ruil voor losgeld.

En daarna weet ik het niet meer, haha (: Het is meer een soort 'gijzelingsverhaal' eigenlijk x'd.

Leuk/niet leuk?
    origineel/ niet origineel?
    Naam hoofpersoon?
    welke Beroemdheid?
    titel?

[ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 21:49 ]

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Gegijzeld

leuk, orgineel, ik ben slecht in namen en in titels maar persoonlijk lees ik liever over onbekenden

(K)

#WWED - What Would Emma Do?

Junns schreef:
    Gegijzeld

leuk, orgineel, ik ben slecht in namen en in titels maar persoonlijk lees ik liever over onbekenden

(K)

Oh, haha, ik dacht al, het staat niet :'D. Hmm, dan moet de titel maar even verandert worden (A).

[ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 21:48 ]

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Leuk , origineel , naam hoofdpersonage : Linsey , Jennifer , Jeanny (spreek je uit als ginné) Beroemdheid : Uhmm Hoe oud mag hij zijn ?

You make my life perfect ! <3

linky1997 schreef:
    Leuk , origineel , naam hoofdpersonage : Linsey , Jennifer , Jeanny (spreek je uit als ginné) Beroemdheid : Uhmm Hoe oud mag hij zijn ?

Hmm, rond de twintig/in de twintig (:.

Enmity schreef:
    (...)

Hmm, rond de twintig/in de twintig (:.

Robert Pattinson? Ik zie niet veel verhalen over hem.

We love because he loved us first - John 4:19

Leuk/niet leuk? Leuk!
    origineel/ niet origineel? original
    Naam hoofpersoon? Lucinda?
    welke Beroemdheid? Vermeldt.
    titel? Kidnapped?

Caitriona schreef:
    (...)

Robert Pattinson? Ik zie niet veel verhalen over hem.

Volgens mij zijn er best wel veel verhalen over RP, tenminste, eerst waren er wel heel veel :'D. En over Taylor Lautner enzo. Maar ik vind hen niet zo leuk :x.

Enmity schreef:
    (...)

Volgens mij zijn er best wel veel verhalen over RP, tenminste, eerst waren er wel heel veel :'D. En over Taylor Lautner enzo. Maar ik vind hen niet zo leuk :x.

Maakt niet uit.