• Ik heb het de laatste tijd druk met alles. Op school zit ik in een drukke periode, maar ik zou alles prima kunnen doen. Maar elke dag na school denk ik: `oke, eerst ga ik dat leren, en dan dat en dan dat maken etc.` Het probleem is dat ik dat nooit doe. Ik maak me huiswerk wel, alleen als ik leer doe ik dat pas de dag ervoor of stel ik het anders uit. Ik haal geen slechte cijfers.
    Jullie denken vast ; wat is dan het probleem?
    Ik word er gewoon superzat van dat ik steeds maar stress. Ik denk ook elk weekend na of ik wel kan afspreken. Dit weekend ga ik zaterdag weg en zondag ook. Nu raak ik een soort van in paniek want hoe kan ik al mijn huiswerk dan maken? Dus ik zit me nu helemaal suf te werken terwijl dat helemaal niet moet. Hoe kom ik van deze dwang af?

    Ik wil ook altijd leuke momentjes voor mezelf vrij maken; zoals een dag in de badkamer en dan alles leuk doen en mezelf verzorgen. Ik kan dat door die stress niet meer en word nog meer gestressd. En omdat mijn ouders nou ook niet bepaald meewerkenn....


    (krul)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 19:02 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    beter plannen(cat) doe ik ook niet helemaal goed maar okexD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Niet? Mij lukt het in ieder geval al 19 jaar niet. :')
    Heb er maar mee leren leven.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Maak een dag of weekplanning en probeer je eraan te houden. Dat is mij nog nooit gelukt, maar ik denk dat dat de enige optie is.
    Probeer in ieder geval leuke momenten te plannen, zoals je zelf al zei, en als je dan steeds inzit over je huiswerk moet je dat gewoon doen als je het al af hebt, dan is er ook niks om over te stressen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'd kill for a moment for me and myself only.

    En ik zou dat haast letterlijk op gaan vatten.


    No growth of the heart is ever a waste