• Ik heb af en toe wel zo iets van 'Dat topic mag best wel weg'. En er zijn genoeg topics waar ruzie in wordt gemaakt en dan wil je hem laten sluiten -als het je eigen topic is- en dan reageert er geen moderator -jullie zijn wel schatten hoor-.

    Dus kan het niet zo ingesteld worden dat je je eigen topics een slot kan geven/verwijderen?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja. Niet verwijderen maar een slot. Want verwijderen kan niet, want je mag ook geen reacties verwijderen. Dus waarom geen slotje ofzo?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het lijkt mij geen super idee, want dan gaan al die mensen die een klein beetje commentaar krijgen al meteen hun topic sluiten. Ik denk dan echt dat het forum heel hectisch gaat worden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hmm. Dat lijkt me opzich wel iets, ja. Maar ik verwacht dan wel enkele problemen, maar welke weet ik eigenlijk nog niet zo goed xd


    your eyes are like stars in the night.

    Iets met MODs en overzicht en verdwijnen uit actieve topics, heb je 'm? : )


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat mocht toch niet want dan zouden de mods niets terug kunne vinden als er een grote ruzie is, toch?


    Food.

    Nee, volgens mij zouden er dan veel topics plots verdwijnen en dat lijkt me best irriterend.


    effort never betrays you

    Nee. dat lijkt me niet zo'n leuk idee...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als een topic gemeld wordt met de reden dat er een slotje op mag, doen we dat meteen, hoor. ^^

    Eventjes pb'en of melden, dus.
    Als jullie topics gaan verwijderen kan er misschien zo een waarschuwing omzeilt worden en dat is niet zo goed voor ons..

    En je zit met je forumpost-aantal en die zal dan plots ook mysterieus verlagen. :'D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 20:28 ]


    Let the Night embrace you

    Ik zou wel zelf mijn eigen topics willen verwijderen eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Is al voorgesteld, mag niet. Maar je kunt het wel melden.


    No growth of the heart is ever a waste