• Morgen komt er een nieuwe jongen in mijn klas, hij is een canadees. Dus vandaag zat ik met heel wat vriendinnen te praten over hem. en dat terwijl niemand hem kent. dus toen hadden we het er over dat hij geen nederlands kan praten en toen begonnen we engels te praten. Alleen toen ben ik er dus achter gekomen dat ik die th woorden niet kan uitspreken. three spreek ik uit als tree. So dat zou best beschamend zijn als ik drie bedoel en hij dekt dat ik boom zeg.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik heb daar ook heel lang last van gehad. Maar na wat oefening klinkt het nu wel (ongeveer) zoals het moet.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    ik kon dat eerst ook niet, maar iemand (ik weet niet meer wie) had me een paar jaar geleden geleerd hoe het moet, heel kinderachtig, maar hij zei dat je je tong een beetje moet uitsteken en terwijl je het woord zegt, slik je je tong in. Ik weet het het klinkt echt heeeel dom, maar het werkt wel bij mij :)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb dat met de R omdat ik een franse R heb en dus geen nederlandse of engelse R kan spreken. En daar ken ik geen trukjes voor. Maar veel oefenen en dan lukt het wel!

    OEEH OEEH MAYBE JUSTIN BIEBER xd
    Kan niet like duuuh.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bij th moet je je tong tussen je tanden doen, alsof je slist (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Dat snappen die mensen wel hoor, als je het in een zin gebruikt :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Je moet je tong dan op de onderkant van je voortanden zetten als het ware, dan kun je het uitspreken :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Laska schreef:
    OEEH OEEH MAYBE JUSTIN BIEBER xd
    Kan niet like duuuh.

    Whaha, dacht ik ook eerst aan. xd

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 17:25 ]


    -

    Mijn moeder is ook canadees, en haar familie ook haha. Maar hij zal je wel begrijpen hoor, hij zal waarschijnlijk daar op school Nederlandse les gekregen hebben, en anders kan je het nog altijd opschrijven. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Laska schreef:
    OEEH OEEH MAYBE JUSTIN BIEBER xd
    Kan niet like duuuh.


    Ja dachtten wij ook maar hij het Ryan. Dus wij meteen Ryan butler. Echt grappig jonge


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ach, er zijn zo veel mensen met problemen met Engels (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oeeeh, dan krijg je misschien wel een smexy Ryan, Chaz of Justin in de klas.


    Never wait for perfection, just make it.

    WhatTheFuck schreef:
    (...)

    Ja dachtten wij ook maar hij het Ryan. Dus wij meteen Ryan butler. Echt grappig jonge

    Olalaaaa xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik kan wel goed Engels, heel goed zelfs. Ik zou me niet druk maken als ik jou was, bij volledige zinnen weten ze wel wat je bedoelt.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik kan wel engels, maar dan meer amerikaans eigenlijk


    26 - 02 - '16