• Ja, want ik dacht vandaag eens na over de relaties die ik gehad heb.
    Bij drie van mijn vier relaties had ik namelijk zo'n apart gevoel.
    Ik hield wel van ze, vond ze erg leuk, blablabla, maar ik wist wel bij die drie dat ik nooit met hun oud zou willen worden en dat het sowieso een keer uit zou gaan. Wanneer dat zou zijn, en hoe, daar dacht ik dan niet aan maar ik wist het wel.
    Is het dan niet heel raar dat ik tóch een relatie ben aangegaan en van die persoon ben gaan houden, terwijl ik wist dat het niet voor eeuwig zou zijn. Ik maakte er dat moment gewoon het beste van.
    Hebben jullie dit ook? Of ben ik de enige?
    Ja, ik leg het een beetje vaag uit, sorry als je het niet snapt, hehe :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik heb nog nooit verkering gehad :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb tot nu toe maar 1 echte serieuze relatie (gehad). En voor mij voelt hij wel als de ware, maar toch ga ik het uitmaken. Want hij doet niet zo lief tegen mij..

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 20:27 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hestia schreef:
    ik heb nog nooit verkering gehad :')


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik heb nog nooit een relatie gehad en ben ook nog nooit op iemand verliefd geweest.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Dat heb ik ook gehad. Maar ik vond het eigenlijk wel prima zo. Ik dacht: ik ben 14 jaar, ik vind het heel leuk om bij iemand te zijn maar er het leven mee doorbrengen hoeft niet. Kortom: ik was wel verliefd, maar echt houden van ging me te ver.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hestia schreef:
    ik heb nog nooit verkering gehad :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Tanzdiktator schreef:
    Dat heb ik ook gehad. Maar ik vond het eigenlijk wel prima zo. Ik dacht: ik ben 14 jaar, ik vind het heel leuk om bij iemand te zijn maar er het leven mee doorbrengen hoeft niet. Kortom: ik was wel verliefd, maar echt houden van ging me te ver.

    Precies 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    heb ik ook. :')
    maar ik ben ook nog maar 14, en dan lijkt het me sterk dat ik nu al de ware heb ?
    ja tuurlijk ik hou ontzettend veel van hem, zou hem voor geen goud kwijt willen, ik hoop dat ik er lang bij blijf, maar toch denk ik niet dat we samen oud worden.. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Ik hoopte dat ik altijd bij mijn ex zou blijven, maar ik wist wel dat dat niet zou gebeuren :') Het was gewoon leuk zolang het leuk was en ik heb ook totaal geen spijt dat ik wat met hem begonnen ben.


    -

    Hestia schreef:
    ik heb nog nooit verkering gehad :')

    .
    En daar voel ik me trouwens behoorlijk kut over. Ik weet dat het wel eens komt, maar ik voel me zo'n groentje in bijzijn van mijn vriendinnen en klasgenoten.

    Maar even ter reactie: ik snap dat best wel.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 20:52 ]


    JDN.

    Je bent jong en ontdekt dingen. Dat hoort erbij.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.