Ik zag het op een site en dacht misschien is het wel een idee voor Quizlet.
Belangrijk voor de mensen die niet precies weten wat het inhoudt!
'Lucht je hart' is een ''plek'' waar je je hart kan uitstorten. Vaak doe je dit omdat je iets kwijt wilt wat je niet tegen je vrienden kan/wil zeggen. Het is een plek waar andere mensen niet op elkaars berichten reageren, want anders wordt het een beetje onoverzichtelijk.
Ook is het een plek waar je alles kwijt kan, dus je hoeft je niet te schamen voor wat je kwijt wilt. :')
Ohja nog iets, het kan van alles zijn.. Van ''ik-ben-verliefd'' of ''ik-haat-wat-er-gebeurd-is-op-school'' of dingen in die richting.
-
9 jan 2011 - 23:509 jan 2011 - 23:5910 jan 2011 - 0:2610 jan 2011 - 6:14
FACEPLANT schreef:
Eeeeeeeeh,
Mijn lip doet zeer? :')
hahaha.Life is a beautiful struggle
10 jan 2011 - 7:0110 jan 2011 - 8:21Ik heb geen spijt van mijn keuze.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
10 jan 2011 - 8:25Ik wil niet naar school!!
Ik haat het waar! Ik heb een kut klas, en de docenten zijn raar En het duurt gewoon veel te lang, je raakt ervan uitgeputIf the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
10 jan 2011 - 9:30Ik voel me leeg, zoals alle andere dagen.
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.
10 jan 2011 - 10:20Ik word gek van mijn broertje. Hij doet me in alles na, vooral in de muziek die ik luister enzo. En dan doet hij net alsof hij er alles over weet enzo, terwijl dat helemaal niet zo is.
Mijn ouders zeggen dat hij dat doet omdat hij 'tegen me op kijkt' ofzo, maar ik blijf het irritant vinden. Hij moet zichzelf vinden en niet mij nadoen."No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)
10 jan 2011 - 10:25nerveus schreef:
ik heb hetzelfde als jij.
Ik wil niet naar school!!
Ik haat het waar! Ik heb een kut klas, en de docenten zijn raar En het duurt gewoon veel te lang, je raakt ervan uitgeputToday will be Girl's Day party with you~
10 jan 2011 - 10:26Ik verveel me.
make a change.
10 jan 2011 - 14:25Moby schreef:
Ik voel me leeg, zoals alle andere dagen.
Jups, ik ook."TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."
10 jan 2011 - 14:34Een meisje die ik ken is blijkbaar opgenomen met een vorm van anorexia, terwijl ik haar de laatste keer zag écht nogal mollig/dik was. Wtf. (':
your eyes are like stars in the night.
10 jan 2011 - 14:37Ik durf dus gewoon niet aan m'n ouders te vertellen dat ik een 4.5 voor scheikunde heb, gewoon omdat ik bang ben dat ze me niet goed genoeg vinden.
It's time to be happy again.
10 jan 2011 - 14:38I always make the wrong decisions...
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
10 jan 2011 - 14:51