• Olijfoli, ja! Ik smeerde het 3 dagen geleden op mn lippen. Liet en 5 minuutjes iztten, spoelde het af, smeerde er vaseline op, en sinds die dag zijn al die damn velletjes weg! 8D
    -Wel vaseline blijven smeren, iedere ochten- -Owja en zorg dat je de Olijfoli niet inslikt want het smaak walgelijk!-

    Ah, en nog een late update, zijn er meiden die de Girlz Extra hebben? Van de kerstvakantie. Daar staat zo op pagina 7:
    "Wat check jij als eerste bij een girl"
    Nou daar staat Matteo (13): 'De kont en de kleding spot ik. Daar kan ik veel aan zien.'
    Serieus ik kom niet meer bij! Nee ik ken dat joch al 3 jaar, en zo is hij dus helenmal niet! Wat hij spot? Nou alles, als je niet perfect bent, ben je niet goed genoeg voor 'm. Nu komt het mooiste, zelf is 'ie al helenmaal verre van perfect!
    Kannie wachten tot k m weer zie :9~
    Kijken hoe die reageert :9~

    Oeh, dat ga ik proberen!
    Haha nouja zulke tijdschriften schrijven vaak iets héél anders op dan wat degene heeft gezegd hé


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Oeh, dat ga ik proberen!
    Haha nouja zulke tijdschriften schrijven vaak iets héél anders op dan wat degene heeft gezegd hé

    -Grinnikt- Nah, hij is wel zo'n typje om dan zich ineens beter voor te doen dan 'ie is, ik geloof wel dat hij dat heeft gezegt x'd

    Ja, ik heb de girlz extra, ken je die jongen echt? haha xD


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik smeer altijd vaseline op. Zelfs zonder olijfolie werkt dat spul. (:


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Ik smeer altijd vaseline op. Zelfs zonder olijfolie werkt dat spul. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Puzzle schreef:
    Ja, ik heb de girlz extra, ken je die jongen echt? haha xD

    Yup, toen 'ie nog 11 was rendie die altijd naar me toe: "Knuffeeeeeeeeeeeel!" En me dan stiekem proberen te laten struikelen xp