Sinds oud&nieuw ben ik al aardig ziek... Tenminste als je het ziek wilt noemen, maar ik noem het ziek. Benauwd, verkouden en verhoging. Ik heb al last van chronische bronchitis en daarbij ook nog eens astma. Inhaleer medicijnen, maar de medicijnen die ik de hele dag door mag nemen helpen er niet bij. Daarom heb ik gister besloten om naar de dokter te gaan.
Deze heeft doen besluiten dat bronchitis en een lichte longontsteking niet uit te sluiten was, maar heeft verder niet iets gezegd over rust of iets dergelijks. Ik heb nu wel een ranzige antibioticakuur (van die joekels van oplosdingen, die ik maar in 1 teug leegdrink en daarna een glas water achterna slik om die vieze smaak maar uit mijn mond te krijgen ;p)
Maarja ik probeer graag dingen en wil niet uitzieken, ik kan niet stilzitten, dus ben vandaag maar naar stage gegaan. Heb nooit geweten, ook al ben ik altijd al 'ziek', dat dit veel energie van mij neemt. Was kapot op stage, weer verhoging en barstende hoofdpijn, zware hoofd, dus dat heeft me doen besluiten om naar huis te gaan.. Hoe erg ik dat ook vindt.
Mijn vraag is daarom ook: Hebben jullie dit ook meegemaakt? En wat voor persoon ben jij ;p Doorzetter of opgever?
[ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 18:50 ]
La credenza è una medicina contro il timore