• Ik zit dus lekker beneden in de kamer naast een heerlijk knetterend haardvuur. Ik vind het heerlijk om alleen thuis te zijn. Maar nu... nu. Mijn hond loopt de hele tijd te blaffen en ik hoor iets over de grond slepen boven en ik weet zeker dat ik de enige thuis ben. En nu freak ik hem. Ik durf niet op te staan om waar dan ook heen te gaan en ik loop de hele tijd achter me te kijken of er niet toevallig een of andere gek met een zaag klaar staat om mijn hoofd af te zagen. En het ergste is ik moet tering nodig naar de wc. Maar nu durf ik niet.
    Gosh, ik scheet negen kleuren bagger O.o


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat heb ik nou ook altijd. Is je hond groot? Hij beschermt je, ik zweer. Neem hem anders mee naar de wc? Of doe hem dan op de gang, en dan ga jij naar de wc?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heb je aardige buren? Ga anders daar even zitten tot je ouders weer thuis zijn ofzo. (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    zet alle lichten aan in het huis, dat werkt heel goed tegen bang zijn.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Lichten aan, tv aan, iemand bellen ondertussen 8D


    Your make-up is terrible

    Doe je behoefte in een emmer. :'D

    Sorry, ik versta dat je bang bent. Mijn ouders weten dat en zorgen er dan ook voor dat ik als het donker is ik niet alleen thuis zal zijn. (: -ik ben een schijterd-
    Neem je hond mee naar boven en roep: "IK BEN GEWAPEND"
    Je verbeeld het je vast. Ik heb dat soms ook dat ik dingen beneden hoor als ik boven ben en dan ben ik er zo van overtuigd dat er iemand is. Maar ik hoorde dat zo vaak dat ik nu gewoon wéét dat het niets is.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    dat had ik ook. ik zat boven op zolder niemand was thuis hoor ik beneden de deur open en dicht gaan.:| ik werd helemaal panish ikke een honkbal knuppel meenemen was het mijn moederxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    bel je beste vriendin en ga terwijl je met haar praat naar de gang en roep je hond.
    Als je je hond dan bij je hebt kan je naar het wc gaan en hem voor de deur laten wachten
    en gewoon vrolijke muziek heel hard zetten :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    HAHAHAHAH

    srry moest dat even doen

    alle scherpe voorwerpen in je kamer nemen en er 1 GROOT wapen van maken zodat jigsaw dat ding je niks doet:Y)

    BarcaMadness schreef:
    HAHAHAHAH

    srry moest dat even doen

    alle scherpe voorwerpen in je kamer nemen en er 1 GROOT wapen van maken zodat jigsaw dat ding je niks doet:Y)


    van hem ben ik niet bang XD die films zijn comedies in mijn ogen _O_


    #WWED - What Would Emma Do?

    Spain schreef:
    Dat heb ik nou ook altijd. Is je hond groot? Hij beschermt je, ik zweer. Neem hem anders mee naar de wc? Of doe hem dan op de gang, en dan ga jij naar de wc?


    Hope goes lost but never dies.

    Ja, ik moet nog filmmateriaal hebben voor film 8 hè. You're next, mwhahaha. (krul)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 19:42 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je hebt een hond, dus er is praktisch gezien, maar een hele kleine kans dat er een enge griezel/inbreker in je huis zit. Een hond schrikt dieven juist ontzettend af, dus ik denk niet dat er iemand zomaar in je huis kan komen hoor. ^^ En als dit al zo was, dan zou je hond je echt wel beschermen, wees maar niet bang (:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 19:44 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.