• Ik heb echt dik haar ._. En iedereen is ozo jaloers op mijn haar maar ik vind het verschrikkelijk.
    Het is héél dik en lang. En dus krijg ik het nooit fatsoendelijk gestijld -.- Ik heb er ook geen geduld voor. Als ik mijn haar echt stijl wil hebben doet mijn mama daar een uur over.
    Weet iemand.. wat ik met mijn haar kan doen..
    Iedereen zegt zo van omg ik heb dik haar :| terwijl dat niet zo is. Nou ik heb dat écht, ik overdrijf niet. Ik haat het. Ik las op internet dat als je dik haar hebt meestal kapsels boven de oren beter zijn. Ja dáág, ik neem geen bloempotkapsel D:

    Helpies? Dx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien helpt het als je even een foto van je haar post.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Je kan het permanent laten stijlen bij de kapper, kost ongeveer 45 euro en blijft een jaartje zitten. Scheelt elke ochtend een hoop moeite.


    Your make-up is terrible

    Jij blijft toch wel LEKKER hoor. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hm, ik vind het juist mooi, maar dan wel stijl dik haar. Ik zou het inderdaad permanent laten stijlen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Kapsel boven de orne is niet meteen een bloempotkapsel o_O
    Je hebt echt hartstikke veel leuke korte kapsels, er loopt een
    meisje bij my op school die heeft ook kort haar en het staat
    er echt heel leuk, ik denk beter dan lang haar ^^

    Ik zou eht gewoon eens proberen als ik jouw was.
    Of de volgende keer als je naar de kapper gaat kan
    je vragen of ze het uitdunnen.
    (Doen ze vaak al automatisch maar toch)

    Advies vragen aan de kapper blijft de beste optie denk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je kan het laten uitdunnen? Ik heb ook facking dik haar.

    Assassin schreef:
    Je kan het permanent laten stijlen bij de kapper, kost ongeveer 45 euro en blijft een jaartje zitten. Scheelt elke ochtend een hoop moeite.

    Laten uitdunnen, heb ik ook gedaan. :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Assassin schreef:
    Je kan het permanent laten stijlen bij de kapper, kost ongeveer 45 euro en blijft een jaartje zitten. Scheelt elke ochtend een hoop moeite.
    D: oeh, sounds nice. Ik ga eens vragen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien kun je het laten uitdunnen?
    Ik heb namelijk eens gehoord dat het goed is voor dik haar en dat het dan erg mooi valt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    haha, bloempotkapsel
    Ik ben toch wel een beetje jaloers hoor op dik haar, want ik heb dun haar en als ik extensions indoe moet ik het altijd creperen omdat ik anders bang bent dat je de clips kan zien, en dat ruineert m'n haar. :3
    Anyways; misschien permanent laten stijlen zoals Assassin zegt ? Of je huurt iemand in om je haar te stijlen, haha :d


    None but ourselves can free our minds.

    Je moet gewoon bij de kapper je haar enorm veel laten uitdunnen, elke knipbeurt :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik doe er ook lang over om mijn haar te stijlen, en dan is het nog niet eens echt stijl.. maar jij doet er echt lang over O.o


    Me so good.

    Dik haar is juist mooi, maar het moet je wel staan. Als je je haar in laagjes knipt heb je toch ook dunner haar, of niet?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Mijn vriendin heeft dat ook, en die laat het altijd uitdunnen en in laagjes knippen. Misschien helpt dat bij jou ook...