• Ik ben echt een viesneus:S
    Ik heb echt zo het gevoel dat ik een lichte vorm heb van smetvrees.


    - Ik ben vies van de palen op de bus, elke keer als ik op de bus zit heb ik ontsmettende doekjes voor mijn handen bij.
    - Ik kan het niet hebben dat mijn handen vol kruimels hangen van mijn koekjes of boterhammen, dus na elke hap dat ik neem veeg ik mijn handen schoon.
    - Als ik iets over me heen krijg zoals drinken bv, dan ga ik een gil slaken en dan maken dat alles van me af is.
    - Een deurklink neem ik gewoon nooit vast, ik schop de deuren open met mijn voet.

    Ik wil er eigenlijk wel vanaf...
    want mijn vrieden ergeren zich rot aan die dingen die ik heb opgenoemd
    :S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ben vies van de palen op de bus

    Dat ben ik ook, want dan heb je zo'n smerig gevoel aan je handen.
    Volgensmij valt het wel mee bij jou ;) Zolang je nog niet het gevoel hebt iedere keer weer je handen te moeten wassen en je niks meer vast durft te pakken, is het niet erg ;)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 15:52 ]


    ars moriendi

    Die 2e heeft denk ik zowat iedereen.
    De rest is wel raar ja :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Lichte vorm ja.
    Ik heb dat ook een soort van. Komt door een vriendin, die heeft dat ook een lichte vorm omdat die dat moet van haar vader. x]

    Gewoon doen, neem in het begin nog vochtige doekjes ofzo mee. Voor als het je echt niet meer lukt, kun je je handen wassen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je hebt zo'n ontsmettings ding en die hebben een heleboel vriendinnen van mij en dat doen ze nadat ze hebben gegeten in de pauze op school opspuiten. Ik gebruik het ook soms omdat het op school nou niet bepaald hygienisch is..

    Je hebt het misschien een mimi-beetje (:


    Me so good.