• [...] is een meisje op een school, die vlak bij het [...] stadion staat en waar [...] stage loopt. Ze heeft aparte ouders, en een geadopteerd broertje. Als de beste vriendin van [...] vraagt of zij mee wilt om het weekend te kamperen, liegt [...] dat ze een daté heeft met [voetballer] wat eigenlijk helemaal niet zo is. [...] blijft het weekend gewoon thuis en gaat op haar kamer mee zingen met muziek of films kijken. een normaal dood weekend gaat ze dan ook tegemoet.

    De volgende dag wanneer ze weer op school komt moet ze meteen haar verslag doen over hoe geweldig haar date met [voetballer] was, wanneer ze het een beetje aandikt en iemand anders het per ongeluk ontdenk weet meteen iedereen haar verhaal. De roddel dat ze seks heeft gehad met [voetballer] verspreid als een lopend vuurtje door de school, ineens staat ze bekend in school, en wil dan maar al te graag haar reputatie hoog houden. Liever dit dan onbekend zijn, althans dat denkt ze.


    Based on Easy A

    Naam voor hoofdrol meisje:
    Welke Spaanse voetballer?

    Blaugrana and Seduce productions.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dit is het account van Marjolien & Malissa die dit verhaal gaan schrijven, JONGUH! _O_


    Moc Moc - Gerard Piqué

    Nog een voetbal verhaal, misschien had het ook een leuk verhaal geweest zonder bekend iemand :X Ik vind Easy A een geweldige film _O_


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Dudes, zeg het even wanneer hij er is.
    Ehm, ik ben slecht in namen. Maar als ze in Spanje woont, zou ik een Spaanse naam nemen. :')
    En de voetballer maakt mij eigenlijk niet, doe een die sexy is. _O_


    Remember the nights we drove around crazy, in love.