• aan school.
    Want ik heb helemaal geen huiswerk gemaakt omdat ik dat uit principe niet doe in de vakantie. Gosh...

    Bij deze, als ik er morhen niet ben dan ben ik levend gevilt door mijn wiskunde, franse en natuurkunde docenten...

    Jullie ook het idee dat jullie morgen níet gaan overleven?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nee, niet echt. Ik heb nog vakantie (nerd)

    Ik.
    Ik moet over ijs fietsen naar gym (laatste keer gym, thank god). En ik kan sowiezo niet fietsen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou het raar vinden als ik ineens dood zou gaan omdat ik op stage ben. Maar ja ieder zijn fantasie.


    -

    Nu je het zegt, ik ga ook dood! :O


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Jup, ik ga ook dood. Ik heb mijn vriendinnen de hele vakantie ontweken en school ook. Dus alles gaat waarschijnlijk pijnlijk en falend worden.


    wth.

    Ik had gelukkig geen huiswerk voor morgen en heb het eerste uur vrij, maar ik weet zeker dat ik ga vallen onderweg naar school aangezien er overal ijs ligt ...
    & ik heb vandaag en gister mijn strafwerk gemaakt, dus nu ben ik denk ik klaar met alles O:

    nouja, sterkte
    ik denk dat ik dood ga omdat ik waarschijnlijk in slaap zal vallen aagezien ik iedere dag om 12 uur wakker werd...


    Me so good.

    Morgen ga ik wel overleven, want dan heb ik godzijdank nog geen school _O_


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    nee, ik overleef het wel^^. ik heb ook geen huiswerk en geen nieuw rooster(dat we wel hadden moeten krijgen van onze mentor:S)


    Don't serch to love, love will find you.

    Morgen overleef ik nog wel (extra vrij dagje) maar overmorgen heb ik een test en ik kan me echt niet op de stof concentreren.
    Eigelijk niet eens zo gek, I mean: Het is vakantie!


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ik heb morgen eerste uur proefwerk en ik heb niet geleerd.
    Dit wordt leuk.
    Sterkte!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ach ik overleef het vast wel. Morgen eerste 2 uur vrij en huiswerk vrij, dus ik overleef het wel ^^, Maar sterkte

    Nee, ik heb nog vakantie (:
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    De enige normale les die ik morgen heb, is Frans. Aardrijkskunde valt uit, ik heb een tussenuur, mentoruur dat waarschijnlijk ook uitvalt en wiskunde moet ik op het studieplein doorbrengen. Yay.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    haha. ik moest vanalles maken, en ik zit op MBO. dus dan word je gewoon van de opleiding gekickt, als je gewoon geen fuck doet.
    Ik hoor het dus nog, of ik nog blijf :'D omg.

    Clear schreef:
    Nu je het zegt, ik ga ook dood! :O


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget