• Dude, weetje wat gemeen is. Op oudjaarsdag moet ik gewoon werken, grmbl.
    Wie moet er dan ook werken?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 22:33 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik werk neit maar wel kut voor je

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 22:37 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daar hoorde ik mensen uit mijn klas ook al over. Dat lijkt me echt fuuuucking klote ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee ik niet.


    -

    Desecrate schreef:
    Daar hoorde ik mensen uit mijn klas ook al over. Dat lijkt me echt fuuuucking klote ;o

    Ja, gelukkig is het maar tot zeven.
    's Morgens ga ik oudjaar afsluiten met mijn beste vriendin, 's avonds ga ik oudjaar afsluiten met mijn vriend, twee vrienden van hem en daar blijven we ook pitten en 's morgens gaan we met zijn vieren het overgebleven vuurwerk afsteken. Ghehe.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik werk niet eens (:
    wel kut voor je. Ga iets drinken met collega's? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ze hebben me wel gevraagd, maar ik heb gezegd dat ik niet kan (: .
    Ik werk al zoveel en ik werk al dagen over etc dus ik vind dat ik wel een dagje vrij verdien (: .
    En dan kan ik ook 's middags al weg, met kans dat ik nog iets met mijn paardje kan doen :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Phantasm schreef:
    Ze hebben me wel gevraagd, maar ik heb gezegd dat ik niet kan (: .
    Ik werk al zoveel en ik werk al dagen over etc dus ik vind dat ik wel een dagje vrij verdien (: .
    En dan kan ik ook 's middags al weg, met kans dat ik nog iets met mijn paardje kan doen :3.

    Dan hoop ik dat je paard niet bij een drukke weg staat of zo..


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Dan hoop ik dat je paard niet bij een drukke weg staat of zo..


    Dat staat ze niet :3. Ze staat bij mijn beste vriendin in een boerendorpje. En daar is het altijd wel rustig (:
    Maar wel echt balen voor jou, dat je dan moet werken ):


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Haha, dat sucked. Ik ben wel gevraagd om te komen werken (ze zeiden zelfs dat ze me 4 dubbel zouden betalen), maar ik had echt geen zin om om half 6 op te staan en dan vervolgens te werken tot 6.

    Klote zeg! Ik ben gelukkig vrij (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik moet ook werken, van 9 tot 3. Maar ik doe mijn werk redelijk graag dus zo erg vind ik het niet :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    KAK schreef:
    (...)
    Ja, gelukkig is het maar tot zeven.
    's Morgens ga ik oudjaar afsluiten met mijn beste vriendin, 's avonds ga ik oudjaar afsluiten met mijn vriend, twee vrienden van hem en daar blijven we ook pitten en 's morgens gaan we met zijn vieren het overgebleven vuurwerk afsteken. Ghehe.

    Hoe laat moet je beginnen dan?
    & klinkt leuk (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Da's rot.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik moet zuipen :9~


    Alleen maar tranen van geluk

    ik werk nog niet . _O_


    Life is a beautiful struggle