• "Er word geen vuurwerk meer afgestoken!" BAM KLAP BAM haha gelijk heel veel vuurwerk xD

    word er bij jullie al (veel) vuurwerk afgestoken?:')


    My heart is yours and so am I

    Ja, een beetje maar nog niet zo veel, terwijl ik dit typ hoor ik alweer een knal xD


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Een beetje, t valt nog wel mee

    een beetje.
    by ons zyn ze wel al kerstbomen aan het zoeken om te verbranden.


    Smiling but close to tears.

    Ja om de weet-ik-het-hoeveelste seconden hoor je een facking knal! De politie doet -zoals gewoonlijk- geen fuck T-T
    Owja, het is nog illegale shit ook! Die gasten zijn fftjes de grewns over gestoken en hebben een hele voorraad mee genomen! (cat)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 18:12 ]

    bij ons niet :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ehm, dit was mijn broer, haha X: Maar het artikel is wel heel overdreven, hij heeft 2 keer ofzo een rotje afgestoken.
    Ik schrok me wel dood, ik was bij mijn broer aan het logeren, lag lekker te pitten, staat er opeens een agent voor mijn neus .____.
    Enneh, dit jaar ga ik er weer heen ^^ Maar ik denk dat hij zijn lesje wel heeft geleerd.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    BadHero schreef:
    bij ons niet :')


    Life is a beautiful struggle

    En ik was de ellende bijna vergeten. Ik zit nu in Portugal en daar mag je als particulier geen vuurwerk afsteken. Gevaarlijk, blablabla. I don´t fucking care, oud en nieuw hoort gewoon samen met vuurwerk, zoals kerst met een kerstboom ofzo. Punt.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 18:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste