• De lerares gaf me ellende mee tijdens vakantie. Ik moest een verhaaltje maken over de Antichrist en een stelling. Namelijk wie de Antichrist is volgens velen.

    Ik denk Hitler.

    Hitler I


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    maar de Antichrist moet nog komen, en Hitler is dood. En Hitler was tegen Joden niet Christenen.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hitler was toch Christen,of begrijp ik je nu verkeerd?
    Ik denk dat de echte Antichrist de mensen zijn die iets tegen het christendom hebben. Zoals de heidenen vroeger.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 15:27 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Smeagol schreef:
    maar de Antichrist moet nog komen, en Hitler is dood. En Hitler was tegen Joden niet Christenen.


    Hij had wel een afkeer voor het christendom.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Exercitus schreef:
    Hitler was toch Christen,of begrijp ik je nu verkeerd?


    Zijn moeder was een christen. Maar zelf wou hij dat nooit zijn.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Filips de (1-2-3? Spaanse koning van de Nederlanden in ieder geval) was tegen de protestanten. Hijzelf was Katholiek. Maar Protestanten en Katholieken vallen volgens mij allebij onder Christenen.
    Bdw, Hitler had iets tegen de 'verdervelijke rassen' -> Joden, zigeuners, homo's, communisten, gehandicapten enzovoort.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Zijn moeder was een christen. Maar zelf wou hij dat nooit zijn.

    O,maar het deed niet echt iets tegen ze toch? Ik denk persoonlijk dat je beter iemand kan pakken die wel wat tegen ze deed zoals Nero. Hij martelde en vermoorde christenen op een verschrikkelijke manier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Spain schreef:
    Filips de (1-2-3? Spaanse koning van de Nederlanden in ieder geval) was tegen de protestanten. Hijzelf was Katholiek. Maar Protestanten en Katholieken vallen volgens mij allebij onder Christenen.
    Bdw, Hitler had iets tegen de 'verdervelijke rassen' -> Joden, zigeuners, homo's, communisten, gehandicapten enzovoort.


    Oké dan. Maar ik blijf er gewoon bij dat hij de Antichrist is.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik heb het opgezocht op wikipedia en dit zijn antichirsten: de Romeinse keizer Nero, de Paus van Rome (volgens sommige protestanten), kerkhervormer Maarten Luther (volgens sommige katholieken), Napoleon en de Duitse dictator Hitler.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Exercitus schreef:
    (...)
    O,maar het deed niet echt iets tegen ze toch? Ik denk persoonlijk dat je beter iemand kan pakken die wel wat tegen ze deed zoals Nero. Hij martelde en vermoorde christenen op een verschrikkelijke manier.


    Goede tip. Maar ik ben gewoon niet echt in-to de Antichrist en die dingen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Goede tip. Maar ik ben gewoon niet echt in-to de Antichrist en die dingen.

    Ik ook niet,ik heb toevallig een keer iets over hem gelezen,over ijs of zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    O,maar het deed niet echt iets tegen ze toch? Ik denk persoonlijk dat je beter iemand kan pakken die wel wat tegen ze deed zoals Nero. Hij martelde en vermoorde christenen op een verschrikkelijke manier.


    En zn moeder, en zn broer..
    Maar hoezo de antichrist. Hij is toch ook dood.

    Achmed. -the dead terrorist I mean-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Elton John.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    de Romeinse keizer Nero, de Paus van Rome (volgens sommige protestanten), kerkhervormer Maarten Luther (volgens sommige katholieken), Napoleon en de Duitse dictator Hitler.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Hoezo was Hitler nou weer de Antichrist? :'D Het was een kloothommel, maar je moet niet met beschuldigingen gaan gooien die niet kloppen.
    Anyway..
    Pedobear is de Antichrist, for sure.


    Everything means nothing, if I ain't got you.