• Nah, Orphan, Jennifers Body, Paranormal Activity ik word er niet bang van. Oké SAW laat ik liever wel liggen maar dat is gewoon ranz!
    Maar met al die horror films kan ik gewoon normaal slapen, en weet je wat? Er is één film die me nachten lang wakker houd; DOORNROOSJE
    Als ik dat spinnenwiel zie vliegen ben ik bang dat ie naar mijn kamer komt en durf ik niet te slapen omdat ik bang ben dat ík dan niet meer wakker word >.<
    Toen ik klein was, iets van 5 ofzeuw had je een tekenfilm. Die kwam snachts op Nickelodeon. Het ging over een slang, die het meisje van de leeuw had gevangen voor eeuwige schoonheid. Nou telkens als die slang kwam ging de tv meteen uit! Ik heb jaren door die tekenfilm, die slang, niet kunnen slapen!
    To be honest, ik kan het nu nogsteeds niet ;x

    Dit vind ik toch wel heel dom xd

    Snapt iemand wat ik bedoel? 8D

    Haha (krul)
    Maar Doornroosje is dan ook vreselijk eng? :3


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    ja
    Je bent niet bang voor de ergste horror's die vind ik ook niet eng.
    maar je bent bang voor een sprookje, doornroosje het spinnewiel


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Och, arm meisje. Ik weet hoe je je voelt. Ik heb hetzelfde met vroegere kinderprogramma's. Ik had gister ook in dit topic nummer 1 gelezen. Ik dacht er gister aan, toen ik in mijn bed lag en ik werd bang. xd


    wth.

    Quixotic schreef:
    Och, arm meisje. Ik weet hoe je je voelt. Ik heb hetzelfde met vroegere kinderprogramma's. Ik had gister ook in dit topic nummer 1 gelezen. Ik dacht er gister aan, toen ik in mijn bed lag en ik werd bang. xd

    Thank you, dat word weer een slapeloze nacht xd

    WEmo schreef:
    (...)
    Thank you, dat word weer een slapeloze nacht xd


    Haha, sorry! Maar zo zat ik dus gisternacht. :Y)


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Haha, sorry! Maar zo zat ik dus gisternacht. :Y)

    Ik heb die reacties gelezen, Elephant Man ga ik dus neit intikken! (krul)

    WEmo schreef:
    (...)
    Ik heb die reacties gelezen, Elephant Man ga ik dus neit intikken! (krul)


    Haha, ik moest juist heel erg lachen om die man! Maar hij zag er echt ranzig uit en het is eigenlijk best zielig. :x


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Haha, ik moest juist heel erg lachen om die man! Maar hij zag er echt ranzig uit en het is eigenlijk best zielig. :x

    Issie eng?

    WEmo schreef:
    (...)
    Issie eng?


    Ik vind van niet, hij is alleen vreselijk misvormd.


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Ik vind van niet, hij is alleen vreselijk misvormd.

    Mijn nieuwschierigheid won en nu heb ik spijt, ik is weer bang. Ik moest denken aan dat meisje dat zonder mond, ogen en orewn was geboren, het is beiden zielig maar mensen lief het is toch best eng ;x