• ik wil graag een opleiding volgen in het buiten land :D
    wie gaat er mee? :D
    welke opleiding?
    en welke school?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:16 ]

    Ik blijf lekker hier. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben 13 dus ik denk niet dat ik nu mag...
    En ligt eraan wat je gaat doen.
    Als ik naar het buitenland een opleiding ga doen dan doe ik de toneel academie..
    Wat ga jij dan doen?


    Me so good.

    Ik ga aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht studeren, maar ik wil wel graag een tijdje (op uitwisseling?) naar Finland.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zou graag als ik gedaan ben met mijn hogere studies het laatste jaar in het buitenland opnieuw doen! Ergens in Azië zoals zuid-korea, japan, vietnam...
    Dat zal nog wel even duren...aangezien ik nu nog maar in het vierde middelbaar zit!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Ik wilde in Barcelona gaan studeren, maar ik heb besloten dat ik te slecht Spaans kan daarvoor, dus nu blijf ik lekker in Rotterdam en verhuis ik na mijn studie naar Barcelona.


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    Ik wilde in Barcelona gaan studeren, maar ik heb besloten dat ik te slecht Spaans kan daarvoor, dus nu blijf ik lekker in Rotterdam en verhuis ik na mijn studie naar Barcelona.

    Dan kan je toch een Engelstalige opleinding doen? Die hebben ze denk ik wel genoeg in zulke grote steden.. Ligt eraan wat je wilt doen?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je wilt in het buitenland studeren? Heb je al nagedacht over de kosten? Een eventuele beurs? Ik ga deze zomer naar Amerika studeren, dus als je vragen hebt mag je mij wel een PB sturen. =D

    Bullshit schreef:
    (...)
    Dan kan je toch een Engelstalige opleinding doen? Die hebben ze denk ik wel genoeg in zulke grote steden.. Ligt eraan wat je wilt doen?

    ja daar zat ik ook aan te denken, maar ik moet ook kunnen overleven in de stad. En Barcelona is best een dure stad dus ik zal een baantje moeten vinden etc. (:
    & iets in de hotelindustrie-richting.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wil mijn eerste opleiding in Enschede gaan doen, en misschien áls ik een tweede doe, doe ik die in Polen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wallflower schreef:
    (...)
    ja daar zat ik ook aan te denken, maar ik moet ook kunnen overleven in de stad. En Barcelona is best een dure stad dus ik zal een baantje moeten vinden etc. (:
    & iets in de hotelindustrie-richting.

    Dan moet je aan de TIO gaan studeren, die heb je in Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven en nog ergens, en daarbij kan je volgens mij elk jaar langere tijd op uitwisseling naar het buitenland.
    Het is wel een dure opleiding, want hij is particulier.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Dan moet je aan de TIO gaan studeren, die heb je in Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven en nog ergens, en daarbij kan je volgens mij elk jaar langere tijd op uitwisseling naar het buitenland.
    Het is wel een dure opleiding, want hij is particulier.

    Haha ja volgens mij ken ik die wel. Maar ik heb een college gevonden die inderdaad ook aan uitwisselingen doet, het EuroCollege en daar wou ik graag heen. Wel duur inderdaad, maar het past wel supergoed bij mij.
    En dan ga je op uitwisseling naar Brazilië enzo :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    (...)
    Haha ja volgens mij ken ik die wel. Maar ik heb een college gevonden die inderdaad ook aan uitwisselingen doet, het EuroCollege en daar wou ik graag heen. Wel duur inderdaad, maar het past wel supergoed bij mij.
    En dan ga je op uitwisseling naar Brazilië enzo :'D

    Ja die opleiding heb ik ook gezien, die is volledig Engelstalig, ook in Nederland toch?
    Ik wou zelf ook Hospitality & Event Management gaan doen, maar uiteindelijk bleek dat alles wat ik miste, waardoor ik toch mijn twijfels had, in de opleinding Music Management te zitten. (In een hospitality-opleiding moet je je te veel aan strakke etiquette houden, en ik zou geen tijd meer hebben voor mijn passie; muziek)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Ja die opleiding heb ik ook gezien, die is volledig Engelstalig, ook in Nederland toch?
    Ik wou zelf ook Hospitality & Event Management gaan doen, maar uiteindelijk bleek dat alles wat ik miste, waardoor ik toch mijn twijfels had, in de opleinding Music Management te zitten. (In een hospitality-opleiding moet je je te veel aan strakke etiquette houden, en ik zou geen tijd meer hebben voor mijn passie; muziek)

    haha cool, dan hebben wij best wel dezelfde keuze qua school. ja ik heb gehoord van de etiquette, die staat mij ook een beetje tegen eigenlijk. maar op zich is het verder alles wat ik wil, en het is denk ik vooral een goede basis voor later, aangezien ze veel connecties hebben.
    maar ik wou dan Hospitality & Hotel Management gaan doen, haha (:


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    (...)
    haha cool, dan hebben wij best wel dezelfde keuze qua school. ja ik heb gehoord van de etiquette, die staat mij ook een beetje tegen eigenlijk. maar op zich is het verder alles wat ik wil, en het is denk ik vooral een goede basis voor later, aangezien ze veel connecties hebben.
    maar ik wou dan Hospitality & Hotel Management gaan doen, haha (:

    Ja die zou ik ook hebben gedaan, hoewel Hospitality & Event management meer mijn keuze was, had ik dan liever een kleine Bed&Breakfast geopend ofzo..
    Vooral bij de Notenboom is dat erg trouwens.. Elke donderdag in stak pak.. Daar haal ik echt geen hogere punten door ofzo hoor :'D
    Maar Manager zijn of een Platenlabel beginnen is veel meer Rock&Roll natuurlijk
    (cool)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 22:50 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik wou, dit jaar mn studie in belgie doen.
    Omdat ik een nieuwe start wou maken, maar dat is niet doorgegaan want mn ouders wouden liever dat ik hier bleef.


    Vampire Heart.