• Ik ben zo blij want ik heb kleren voor morgen met kerstavond. Ja, wij vieren dat altijd de 24ste op de 25ste. Ik heb éin-de-lijk mijn droomlaarzen gekocht!! (Deze maar dan in het bruin/taupe kleur zo.) Ik ben er hé-le-maal voor naar een ander stad gestapt(!!) met mama, omdat die schoenenwinkel in mijn stad die niet meer had. Naja, anyway. Ik heb dan ook nog een zwart kleedje voor Kerst, mijn eerste kleedje, trouwens. -wbw- Maar daar vind ik spijtig genoeg geen foto van. Het hing niet meer in het rek dus mocht ik het kleed hebben dat de pop aan had. x) Gepast, en het zat als gegoten. ^^ En daaronder ga ik dan nog een zwarte panty aan doen en een mooie ketting en ring, en misschien nog een armband. Wat ik met mijn haar ga doen weet ik nog niet want dat is hopeloos. Mijn haar is stijl en zwaar, dus als mama krullen maakt met mijn krultang en elke laag haarlak op spuit zijn de krullen er na 2 uur alweer uit, dus daarmee zie ik nog wel, misschien een halve staart naar achter of zo.

    Beschrijf jullie feestlook een keer. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wees niet bang! Ik bijt niet, denk ik. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik kleed me niet gewoon als anders ;d ik ga een gewone skinny jeans aandoen met -waarschijnlijk- een roze t-shirt dat zo 'poeft', alleja, ik kan het niet goed uitleggen het 'hangt' zo maar als je snapt wat ik bedoel & daarboven nog een vestje. :3 & mijn haar gewoon stijlen, en makeup en die shit. :3

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 21:28 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Hmm, wij doen er niet heel veel bijzonders aan. Ook geen cadeaus of iets dergelijks.
    Wel met z'n allen gezellig samen eten. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Zwart halfkantkleedje :p
    Zwarte panty
    Zwarte hakken
    Rode Bolero xD
    En wss nog wa armbanden en men ring en ketting mss en oorbellen ofcourse :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ik doe gewoon een spijkerbroek aan, met een trui of een t-shirt & een vest.. Gewoon iets wat ik dagelijks aan heb. Ik hou niet van kerst, dus ik ga er ook niets extra's voor doen (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wat ik aandoe met kerst? Pff. Ik denk een zwart colbertje, zwart jurkje, panty en óf mijn leren laarzen óf mijn nieuwe zwarte enkellaarsjes.


    It's time to be happy again.

    spijkerbroek, colbertje, topje? c:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik pak gewoon wat uit de kast, mijn familie boeit het echt niet of ik me helemaal netjes ga aankleden of niet, en dat doen ze zelf ook niet :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    DIE SCHOENEN ZIJN AWESOME

    dat moest in hoofdletters omdat dat het extra effect geeft.


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    DIE SCHOENEN ZIJN AWESOME

    dat moest in hoofdletters omdat dat het extra effect geeft.

    Da's een feit! ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ????halve staart????
    Iedereen gaat precies zwart! :S
    naja, tot straks..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik ga daar echt geen kleding voor kopen ofzo. Ik doe gewoon jean met shirt of iets dergelijks aan. We gaan ook alleen maar gourmetten. (:


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    ik heb een donkerblauw kleedje met een tshirt met pofmouwtjes onder en daarover een paars truitje :-)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Met het kerstdiner met vriendinnen had ik een soort Marilyn Monroe-jurk aan in 't zwart, en dan met een rijtje steentjes.
    En dan zwarte hakjes en een huidskleurige panty (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    sgat,,we richten een club op =)
    De club;ik-draag-een-zwart-kleedje-met-Kerst (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'