• vroeger zeiden me ouder als ik nie kon slapen: ga maar schaapjes tellen . meschien raadt je het al maar ik kon juist helemaal nie van slapen xD
    kennen julie ook dat warme melk trucje. nouw ik lag de hele nacht wakker omdat ik heel miselijk was hoe ging dat bij julie??


    Shoganai i ne~

    Als ik niet kan slapen, dan ga ik altijd aan dingen denken waar ik over zal kunnen dromen. En ik luister altijd muziek voor dat ik ga slapen, anders kan ik niet eens slapen. ;ó

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 18:49 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Op een of andere manier kreeg ik altijd nachtmerries als ik warme melk dronk vlak voor het slapen.. Hoe dan ook, ik heb niet echt een trucje om te gebruiken als ik niet kon slapen, ik ga meestal gewoon lezen ofzo.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik ging altijd een boek lezen, want ze zeiden dat je dan altijd moe werd. Om vervolgens de tijd te vergeten en tot 6 uur te liggen lezen. Nu heb ik gelukkig slaappillen (waar je niet verslaafd aan raakt), want anders was dat echt een ramp.


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn laptop pakken. (krul)
    En dan de hele nacht niet slapen omdat ik film of anime ga kijken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    -schopt topic omhoog-


    Shoganai i ne~

    ik ging altijd rustige muziek luisteren.
    maar nu is mijn ipod verdronken :D
    Vroeger gebruikte ik ook slaappillen maar je raakt eraan gewend en dan heb je het gevoel dat alsje het niet in neemt je niet kan slapen... O.o
    of gwn gaan lezen help ook wel is... :P

    oja als je overdag veel bezig bent ben je in de avond meestal moe :D
    en bij sommige mensen helpt slaapthee :D

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 19:05 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik bleef altijd braaf in mijn bedje liggen totdat ik uiteindelijk toch in slaap viel :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ging altijd rommelen met vanalles of met mn barbie's spelen vroegerxD
    Nu luister ik muziek voordat ik ga slapen..
    Dat tellen werkt sowieso niet. Dan ga je je daarop concentreren en dan blijf je daardoor wakker ofsow


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ik ging vroeger op mijn DS,( of klopgeest spelen xd)

    nu fantaseer ik over allerlei jongens, luister ik muziek of ga ik nog effe op Quizlet (:
    dan is het 1 uur ofzo en dan val ik in slaap...;p


    Me so good.

    Muziek luisteren, beetje dromen enzo, of lezen, ligt er aan waar ik zin in heb. x] En meestal neem ik dan wel een slaappilletje, van die nepperds. xdd


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Als ik niet kan slapen ga ik tv kijken of achter me laptop.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    @ me
    dat slaap gedoe dat hat ik toen ik 6 tot 10 was nu luister ik muziek en droom ik gewoon of denk ik scheit ik val wel in slaap xD of ik houw me ogen heel lang open en ze worden vanzelf wel moe

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 19:23 ]


    Shoganai i ne~

    denken aan een blauw kabbelend beekje


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Desecrate schreef:
    Ik bleef altijd braaf in mijn bedje liggen totdat ik uiteindelijk toch in slaap viel :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    eikeldopje schreef:
    denken aan een blauw kabbelend beekje

    ik moet daarvan altijd naar de wcxD


    Shoganai i ne~