• Ghehe ja en ik zal uitleggen waarom. Er is een band die ik al een hele tijd ontzettend tof vind, ze komen uit Nederland en ik ga verder geen namen noemen op privacy van die personen te beschermen –lijkt me verder logisch :D-. Maar dus, een kennis van me (ik noem hem even Jantje), kan ontzettend goed op bepaalde instrumenten spelen. Hij is serieus krankzinnig goed in wat hij doet, hij wil dat alleen zelf niet inzien. Dus nu heb ik heel stiekem (al weet hij wel dat ik dat gedaan heb maar toch) mensen van die band gecontacteerd en ik moest zijn emailadres doorgeven. En nu ben ik helemaal trots op mezelf, want ze gaven me echt de indruk dat ze contact met hem op gaan nemen. En als ze hem horen spelen weet ik gewoon zeker dat ze hem willen in de band, gewoon omdat hij zo ontzettend goed is.

    En als ik daar nu dan over na denk word ik er echt gewoon helemaal vrolijk van, omdat dat zo ontzettend goed zou zijn voor Jantje als hij in die band zou komen!

    Hebben jullie wel eens iets voor vrienden of familie gedaan (Compleet zonder eigen belang) wat zo goed uitpakte dat je er zelf gewoon helemaal vrolijk/gelukkig van werd gewoon enkel omdat je wat voor die persoon kon betekenen. En zo ja, wat dan?


    Wie du mir, so ich dir.

    Jup,
    mijn broertje geholpen -maar dan stiekems- en dan is ie uiteindelijk heel trots op zichzlef en heel blij en dan denkt ie dat hij het helemaal zelf heeft gedaan en daarom is ie dan de hele dag blij (K)

    CursedBanana schreef:
    Jup,
    mijn broertje geholpen -maar dan stiekems- en dan is ie uiteindelijk heel trots op zichzlef en heel blij en dan denkt ie dat hij het helemaal zelf heeft gedaan en daarom is ie dan de hele dag blij (K)
    Ahw, dat vind ik ook eigenlijk wel heel erg lief. Vooral als hij daardoor dan de hele dag vrolijk is :'DD


    Wie du mir, so ich dir.