• Ik wil jullie vragen om diet vragen lijstje in te vullen over het paronomale:

    Geloof je er in?
    Geloof je in mensen die zeggen dat je paronomaal begaafd zijn?
    Wat denk jij van die mensen?
    Ben jezelf ook paronomaal begaafd?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geloof je er in?
    Ja.
    Geloof je in mensen die zeggen dat je paronomaal begaafd zijn?
    Als ik ze ken en weet dat ze te vertrouwen zijn wel.
    Wat denk jij van die mensen?
    Euh, gewoon aardig ofzo?
    Ben jezelf ook paronomaal begaafd?
    Nee


    Don't dream your life, but live your dream!

    Nope
    Nope
    9 van de 10 keer een schreeuw om aandacht xd
    Tuurlijk, anders kon ik toch neit weten dat jij Sarita heet?

    Geloof je er in?
    Ja.
    Geloof je in mensen die zeggen dat je paronomaal begaafd zijn?
    Als ze goede vriendinnen zijn of het écht serieus menem wel.
    Wat denk jij van die mensen?
    Het ligt eraan hoe ze het zeggen, maar ik vind ze doodnormaal.
    Ben je zelf ook paronomaal begaafd?
    Ja.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Geloof je er in?
    - Ja.
    Geloof je in mensen die zeggen dat je paronomaal begaafd zijn?
    - Ja, als ze dat ook echt zijn wel.
    Wat denk jij van die mensen?
    - Uhmm, het zijn mensen?
    Ben jezelf ook paronomaal begaafd?
    - Weetniet...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Geloof je erin?
    Ik weet het niet eigenlijk, maar ik denk wel dat er meer is na de dood.
    Geloof je in mensen die zeggen dat ze paranormaal begaafd zijn?
    Nee, niet altijd. Heel vaak niet zelfs.
    Wat denk jij van die mensen?
    Niks?
    Ben je zelf ook paranormaal begaafd?
    Nee, en anders ben ik er nog niet achter. (':

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 12:26 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Geloof je er in?
    Ligt eraan wat ermee bedoeld wordt. Ik geloof dat het mogelijk is om in contact te komen met overledenen, ja.
    Geloof je in mensen die zeggen dat je paronomaal begaafd zijn?
    Vele niet. Veel mensen zien het als 'interessant' om begaafd te zijn, dus verzinnen ze over the top dingen. Hoewel ik wel geloof dat iedereen het in zich heeft, en dat ook zeker niet al die mensen leugenaars zijn. Maar jezelf 'Paranormaal begaafd' noemen vind ik zowiezo al een beetje wannabe.
    Wat denk jij van die mensen?
    Voor mensen die doen alsof vind ik het sneu dat ze zo ver gaan om wel interessant gevonden te worden, en dat ze zichzelf soms ook voor de gek houden.
    Ben jezelf ook paronomaal begaafd?
    Zoals ik al zei, geloof ik dat iedereen het in zich heeft, maar niet iedereen heeft het karakter, de mentaliteit en de benodigdheid om zich ervoor open te stellen. 'Paranormaal begaafd', dat is niemand en iedereen tegelijk.
    Ik heb zelf dingen meegemaakt waardoor ik er niet meer omheen kan dan dat het echt is. Niet in de zin van geesten zien of ze horen, maar in ongelooflijk sterke emoties voelen. En op die manier precies weten waar iemand die ik niet eens kende is overleden, en hoe, als ik toevallig op die plek sta, of freaken omdat er te veel op me af komt op een begraafplaats, en bij het graf van één van de meest tragische moorden van Tilburg, spontaan heel hard beginnen te huilen. Zonder te weten dat het dat graf was.
    En dat zeg ik niet om op te scheppen ofzo, maar omdat ik vind dat iedereen daar open over moet zijn.

    Waarom zo'n lang antwoord? Omdat ik eigenlijk huiswerk moet maken en last heb van uitstelgedrag.
    Het is paranormaal trouwens. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Geloof je er in?
    Neh. Ik geloof eerder dat er 'n bepaalde energie is, maar niet in de zin van 'entiteiten'. Niet in van die doorzichtige mensen, zeg maar :'D En ook geen lichtbollen etc. Alsnog neig ik eerder naar de wetenschappers die zeggen dat 't allemaal vanuit jezelf komt (: Of door bepaalde geluidstrillingen. - Teveel Nat. Geo. gekeken.
    Geloof je in mensen die zeggen dat je paronomaal begaafd zijn?
    Neh.
    Wat denk jij van die mensen?
    Rijke fantasie :')
    Ben jezelf ook paranormaal begaafd?
    Nee, haha :'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 12:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    @Bullshit Die 2e en die 3e en die 5e daarbij heb je helenmaal gelijk! :Y)

    Geloof je er in? Ja
    Geloof je in mensen die zeggen dat je paranormaal begaafd zijn? Sommige wel, sommige niet
    Wat denk jij van die mensen? Gewoon, dat het leuk is voor hun xd
    Ben jezelf ook paranormaal begaafd? Nee

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 12:41 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Geloof je er in?
    ja
    Geloof je in mensen die zeggen dat je paronomaal begaafd zijn?
    Niet altijd
    Wat denk jij van die mensen?
    Het zijn gewoon normale mensen
    Ben jezelf ook paronomaal begaafd?
    Just a little


    #WWED - What Would Emma Do?

    Geloof je er in?
    ja
    Geloof je in mensen die zeggen dat je paronomaal begaafd zijn?
    sommige. lang niet allemaal, want de meesten overdrijven er echt veel te veel in.
    Wat denk jij van die mensen?
    ik zie ze als mensen met een gave, maar dat betekent niet per se dat we ze anders moeten behandelen.
    Ben jezelf ook paronomaal begaafd?
    dat zou je kunnen zeggen ja

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 13:33 ]


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    Morgaine schreef:
    Geloof je er in?
    Ja.
    Geloof je in mensen die zeggen dat je paronomaal begaafd zijn?
    Als ze goede vriendinnen zijn of het écht serieus menem wel.
    Wat denk jij van die mensen?
    Het ligt eraan hoe ze het zeggen, maar ik vind ze doodnormaal.
    Ben je zelf ook paronomaal begaafd?
    Ja.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Bullshit schreef:
    Geloof je er in?
    Ligt eraan wat ermee bedoeld wordt. Ik geloof dat het mogelijk is om in contact te komen met overledenen, ja.
    Geloof je in mensen die zeggen dat je paronomaal begaafd zijn?
    Vele niet. Veel mensen zien het als 'interessant' om begaafd te zijn, dus verzinnen ze over the top dingen. Hoewel ik wel geloof dat iedereen het in zich heeft, en dat ook zeker niet al die mensen leugenaars zijn. Maar jezelf 'Paranormaal begaafd' noemen vind ik zowiezo al een beetje wannabe.
    Wat denk jij van die mensen?
    Voor mensen die doen alsof vind ik het sneu dat ze zo ver gaan om wel interessant gevonden te worden, en dat ze zichzelf soms ook voor de gek houden.
    Ben jezelf ook paronomaal begaafd?
    Zoals ik al zei, geloof ik dat iedereen het in zich heeft, maar niet iedereen heeft het karakter, de mentaliteit en de benodigdheid om zich ervoor open te stellen. 'Paranormaal begaafd', dat is niemand en iedereen tegelijk.
    Ik heb zelf dingen meegemaakt waardoor ik er niet meer omheen kan dan dat het echt is. Niet in de zin van geesten zien of ze horen, maar in ongelooflijk sterke emoties voelen. En op die manier precies weten waar iemand die ik niet eens kende is overleden, en hoe, als ik toevallig op die plek sta, of freaken omdat er te veel op me af komt op een begraafplaats, en bij het graf van één van de meest tragische moorden van Tilburg, spontaan heel hard beginnen te huilen. Zonder te weten dat het dat graf was.
    En dat zeg ik niet om op te scheppen ofzo, maar omdat ik vind dat iedereen daar open over moet zijn.

    Waarom zo'n lang antwoord? Omdat ik eigenlijk huiswerk moet maken en last heb van uitstelgedrag.
    Het is paranormaal trouwens. (:



    dat was de beste reactie op een forum die ik ooit gezien heb O.O ik heb zelf ook wel eens zoiets gehad (dat met die emoties) maar dan een stuk minder erg. ik voel ook wel eens dingen. en wat je zei over dat iedereen het wel in zich heeft als je je er maar voor open stelt, ben ik helemaal met je eens.
    en wat je zei bij vraag 2, ik ben het nog nooit zo met iemand eens geweest


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    Geloof je er in?
    Niet echt
    Geloof je in mensen die zeggen dat je paronomaal begaafd zijn?
    Nee
    Wat denk jij van die mensen?
    Dat wil je niet weten :'D
    Ben jezelf ook paronomaal begaafd?
    Tuurlijk niet


    -

    Geloof je er in?
    Ja
    Geloof je in mensen die zeggen dat je paronomaal begaafd zijn?
    Dat ligt eraan wie het is, hoe het hij/zij het zegt en hoe overtuigd hij/zij klinkt. Er zijn wel paranormaal begaafde mensen, maar er zijn ook heel erg veel oplichters.
    Wat denk jij van die mensen?
    Nou ja, dat ligt er maar net aan wat ze kunnen en hoe ze daar zelf mee omgaan. Over het algemeen vind ik het wel interessant, maar het moet te gek worden.
    Ben jezelf ook paronomaal begaafd?
    Ik denk dat iedereen wel een beetje paranormaal begaafd is, als hij/zij zich ervoor openstelt. En of ik het zelf ben. Hmm, dat ligt eraan wat je verstaat onder 'paranormaal begaafd' zijn. Voor de één die dat geesten zien, voor de ander is dat het goed aanvoelen van gebeurtenissen en gevoelens en zo. Tsja, het is maar net wat jij vind.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen