Geloof je er in?
Ligt eraan wat ermee bedoeld wordt. Ik geloof dat het mogelijk is om in contact te komen met overledenen, ja.
Geloof je in mensen die zeggen dat je paronomaal begaafd zijn?
Vele niet. Veel mensen zien het als 'interessant' om begaafd te zijn, dus verzinnen ze over the top dingen. Hoewel ik wel geloof dat iedereen het in zich heeft, en dat ook zeker niet al die mensen leugenaars zijn. Maar jezelf 'Paranormaal begaafd' noemen vind ik zowiezo al een beetje wannabe.
Wat denk jij van die mensen?
Voor mensen die doen alsof vind ik het sneu dat ze zo ver gaan om wel interessant gevonden te worden, en dat ze zichzelf soms ook voor de gek houden.
Ben jezelf ook paronomaal begaafd?
Zoals ik al zei, geloof ik dat iedereen het in zich heeft, maar niet iedereen heeft het karakter, de mentaliteit en de benodigdheid om zich ervoor open te stellen. 'Paranormaal begaafd', dat is niemand en iedereen tegelijk.
Ik heb zelf dingen meegemaakt waardoor ik er niet meer omheen kan dan dat het echt is. Niet in de zin van geesten zien of ze horen, maar in ongelooflijk sterke emoties voelen. En op die manier precies weten waar iemand die ik niet eens kende is overleden, en hoe, als ik toevallig op die plek sta, of freaken omdat er te veel op me af komt op een begraafplaats, en bij het graf van één van de meest tragische moorden van Tilburg, spontaan heel hard beginnen te huilen. Zonder te weten dat het dat graf was.
En dat zeg ik niet om op te scheppen ofzo, maar omdat ik vind dat iedereen daar open over moet zijn.
Waarom zo'n lang antwoord? Omdat ik eigenlijk huiswerk moet maken en last heb van uitstelgedrag.
Het is paranormaal trouwens. (:
Everything means nothing, if I ain't got you.