• 50 euro gekregen voor de folders :| Ik ging gewoon langs die deuren voor kerst, ben normaal al blij met 2 euro whaha. Maar 50?! Oja, hij gaf me ook nog een cadeaubon van 15 euro. Is dat normaal? x'D

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 21:47 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat deed ik nooit, want dat vind ik eigenlijk zo schooierig (cat) Maar wel lekker, tho' :'D Zomaar 50 euro! - En nee, ik noem je geen schooier.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee! Ik wil dat ook :O

    Ik wil ook 50 euro!

    Hoe oud was die man?


    Nobody is perfect

    Je moet bij iedereen aanbellen haha. Dat deed mijn broertje ook met de kerst.
    Dan krijg je zooo veel :'D (als de mensen aardig zijn ;p)


    Caution first, always.

    Wat maakt het uit of het normaal is?
    Be happy _O_


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    wat lief van de man

    tenminste 1 iemand die wel gul is

    Geniet er van (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Depp schreef:
    Je moet bij iedereen aanbellen haha. Dat deed mijn broertje ook met de kerst.
    Dan krijg je zooo veel :'D (als de mensen aardig zijn ;p)


    Bedoel je ook bij huizen die niet in mijn krantenwijk zijn? Want tuurlijk bel ik bij alle mensen uit mijn wijk aan xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat vind ik gewoon vet. c':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    RosalieBlack schreef:
    Nee! Ik wil dat ook :O

    Ik wil ook 50 euro!

    Hoe oud was die man?


    Uh, denk 30-40 zo'n beetje..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Luce schreef:
    (...)

    Bedoel je ook bij huizen die niet in mijn krantenwijk zijn? Want tuurlijk bel ik bij alle mensen uit mijn wijk aan xD


    Ooh oke, ik dacht dat je dat niet deed ;'D
    haha ga je bij iedereen langs :'D Je kan het proberen ^^


    Caution first, always.

    Villain schreef:
    Dat deed ik nooit, want dat vind ik eigenlijk zo schooierig (cat) Maar wel lekker, tho' :'D Zomaar 50 euro! - En nee, ik noem je geen schooier.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Depp schreef:
    (...)

    Ooh oke, ik dacht dat je dat niet deed ;'D
    haha ga je bij iedereen langs :'D Je kan het proberen ^^


    Al gedaan, 200 euro bij mekaar :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Seksiee!
    Vorig jaar kreeg ik 30 euro van een vrouw, en dat vond ik al veel haha! (het is ook veel hehe)
    Ik ga maandag of dinsdag lopen ofzo (:.. ik heb er nooit zin in


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Luce schreef:
    (...)

    Al gedaan, 200 euro bij mekaar :3


    holy crap! ik ga ook weer folders doen XD (mijn broertje had die van mij overgenomen toen ik genoeg geld voor een basgitaar had, en toen werd het kerst, dus kon die sukkel al het geld op halen ;p)


    Caution first, always.

    Beter toch :'D Ik heb er trouwens een hekel aan als mensen daarom gaan vragen. Je krijgt er toch al geld voor :')


    -

    Wtf :'D Daarvoor wil ik ook wel foldertjes gaan lopen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.