• Dat je bijv. naar het profiel gaat van een Q vriend. En dan staat daar bovenin Fotoboek, Blog, etc. Maar dat er dan ook tussen staat Chat. En dat je dan met je Q-vrienden kan chatten?
    Eens of oneens? (a)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

ik vind het wel handig:Y) ik ben voor

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Stiekem vind ik dat gastenboeksysteem heel vertrouwd en zou ik het missen moest er plots een chatsysteem komen. :$

Let the Night embrace you

Lacie schreef:
    Stiekem vind ik dat gastenboeksysteem heel vertrouwd en zou ik het missen moest er plots een chatsysteem komen. :$

Chatten gaat toch sneller? :$ Zoals die kwekker bij hyves ofzo. Dat je ook kan chatten als je bezig bent met een hoofdstuk schrijven.

[ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 13:50 ]

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Oh, dat is al eens vaker gevraagt en Rutger+vele Mods zijn er nogal op tegen -Plat

Een chat lijkt me heel moeilijk in de gaten te houden voor de mods. Ook kun je dan niet eens een keertje later reageren.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Oneens. Je kan gastenboekberichten plaatsen.
    Als je echt wil chatten kan je nog naar de shoutbox gaan of die user toevoegen op msn.
    Quizlet = Quizlet. Geen hyves, netlog of facebook. Nja, vind ik.

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

xPIQUE schreef:
    (...)

Chatten gaat toch sneller? :$ Zoals die kwekker bij hyves ofzo. Dat je ook kan chatten als je bezig bent met een hoofdstuk schrijven.
    Dat vind ik een goed idee!

This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

Lacie schreef:

live the life you love

Scandal schreef:
    Oneens. Je kan gastenboekberichten plaatsen.
    Als je echt wil chatten kan je nog naar de shoutbox gaan of die user toevoegen op msn.
    Quizlet = Quizlet. Geen hyves, netlog of facebook. Nja, vind ik.

Quizlet = Quizlet, met of zonder chatgeval. Het was alleen maar een stelling, en als het er zou zijn zou het fijn zijn?

xPIQUE schreef:
    (...)

Zet Q in 2 tabbladen, 1 voor je hoofdstuk en 1 voor op iemands profiel te zitten.

Lacie zei op 18 dec 2010 - 13:49:

Stiekem vind ik dat gastenboeksysteem heel vertrouwd en zou ik het missen moest er plots een chatsysteem komen. .

I've never told a lie, and that makes me a liar.

xPIQUE schreef:
    (...)

Quizlet = Quizlet, met of zonder chatgeval. Het was alleen maar een stelling, en als het er zou zijn zou het fijn zijn?

Het is geen stelling, het is een voorstel en ik ben tegen. :Y)

Scandal schreef:
    (...)
    Zet Q in 2 tabbladen, 1 voor je hoofdstuk en 1 voor op iemands profiel te zitten.

Met je vorige posten ben ik het eens maar deze snap ik eerlijk gezegt niet helenmaal xd

Ik ben eigenlijk oneens, want wat nou als iemand je een hele belangrijke vraagt stuurt, maar je ontvangt 'm bijv. niet omdat je dan iets anders aan het doen bent?
    Met gastenboek kun je later dan nog antwoorden, bijv :D

I hope heaven needs you more than I do now.

Carcass schreef:
    Ik ben eigenlijk oneens, want wat nou als iemand je een hele belangrijke vraagt stuurt, maar je ontvangt 'm bijv. niet omdat je dan iets anders aan het doen bent?
    Met gastenboek kun je later dan nog antwoorden, bijv :D

alleen zo'n chatding als extraatje, het gb is er ook nog?