Ik ben nu met mijn broertje naar Wall.E aan het kijken en ik bedacht me plotseling: "Waarom hebben echt al die ruimteschepen in godsnaam een zelfvernietigingsknop?" Waar is dat goed voor?
Ik heb mezelf die vraag ook altijd gesteld
Die geeft altijd problemen
Wrs is dat voor als ze op het punt staan te worden overvallen,ze beter het ruimteschip laten ontploffen dan dat iemand anders er in stapt en naar hun planeet vliegt
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
BadHero schreef:
Ik heb mezelf die vraag ook altijd gesteld
Die geeft altijd problemen
Wrs is dat voor als ze op het punt staan te worden overvallen,ze beter het ruimteschip laten ontploffen dan dat iemand anders er in stapt en naar hun planeet vliegt
Ik dacht eerder aan een epidemie die uitbreekt :'D Maar jou theorie klinkt realistischer!
Nou, als er iemand nu besmet raakt van één of andere ziekte op een planeet en daarmee zijn hele schip besmet, is het dan ook niet beter om alles op te blazen? Of blijven die bacteriën leven en helpt dat niks?
Nee, jou theorie klinkt beter :'D
Nou, als er iemand nu besmet raakt van één of andere ziekte op een planeet en daarmee zijn hele schip besmet, is het dan ook niet beter om alles op te blazen? Of blijven die bacteriën leven en helpt dat niks?
Nee, jou theorie klinkt beter :'D
Ja,die van mij is beter,want je kan natuurlijk ook gewoon met alle overlevenden wegvliegen en ergens anders gaan wonen
- Stiekem voel ik mij nu slim (: -
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'