• Halloooo,
    Ik heb een vraagje xd
    Bij actieve topics, staan er van die rondjes voor de topics, vaak is er in dat rondje een bruin vierkantje maar soms een witte.
    Wat betekend dat? :Y)
    Oe, nu voel ik me best wel dom xd
    iig, Danku alvast [a]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Als het wit is heb je daar al gekeken en is er geen verandering meer gekomen. Als het even later oranje is is er weer een nieuwe reactie die je nog niet gelezen zou kunnen hebben.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 21:29 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat vraag ik me ook af. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als hij wit is, heb je hem aangeklikt en alles gelezen zegmaar.
    Als hij bruin word, betekend het dat er een bericht bij gekomen is na de laatste keer dat jij erin hebt gekeken.


    Your make-up is terrible

    als ie donker is dan is het dat er alweer op is gereageerd nadat je hebt gekeken en het witte is dat er nog niet op is gereageerd na de keer dat je er op hebt gekeken. -wow slechte uitleg, ik hoop dat je het snapt ? ;$-


    Life is a beautiful struggle

    Ah, dankuu (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Washington schreef:
    Als het wit is heb je daar al gekeken en is er geen verandering meer gekomen. Als het even later oranje is is er weer een nieuwe reactie die je nog niet gelezen zou kunnen hebben.
    FF serieus, dat wist ik dus niet XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)FF serieus, dat wist ik dus niet XD

    Haha noooh? Slecht hoor x'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 21:56 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Washington schreef:
    Als het wit is heb je daar al gekeken en is er geen verandering meer gekomen. Als het even later oranje is is er weer een nieuwe reactie die je nog niet gelezen zou kunnen hebben.


    Hope goes lost but never dies.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)FF serieus, dat wist ik dus niet XD


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.