Uit nieuwsgierigheid klikte ik net op de story 'justin bieber = gay.'
Kwam ik erachter dat dat verhaal met 192 kudo's, gewoon maar een onzin hoofdstukje heeft? Wtf??
walking get's too boring, when you learn how to fly..
Je geeft er alleen maar weer extra aandacht aan door zo'n topic te openen hoor. Zoals je ziet komen er nog hoofdstukken bij.. Maar als niet iedereen hatelijke reacties erop ging maken, die weer een discussie uitlokten, zou het voor hen ook niet meer leuk zijn. Dus geef er gewoon zo min mogelijk aandacht aan, dan gaat de lol er wel van af voor ze. (:
Ecstasy schreef: Je geeft er alleen maar weer extra aandacht aan door zo'n topic te openen hoor. Zoals je ziet komen er nog hoofdstukken bij.. Maar als niet iedereen hatelijke reacties erop ging maken, die weer een discussie uitlokten, zou het voor hen ook niet meer leuk zijn. Dus geef er gewoon zo min mogelijk aandacht aan, dan gaat de lol er wel van af voor ze. (:
Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk, maar ik vind het echt raar dat zo'n vehraal 195 kudo's heeft..
walking get's too boring, when you learn how to fly..
jajajaj we moeten er geen aandacht aan besteden blablabla. maar ondertussen staat hij wel op nr 1. omdat hij de site promoot. lekker dan voor de justin fans.