• Ik denk dat ik een nieuwe serie ga maken..GEEN ZORGEN Ik ga nog verder met de andere hoor! Ik maak er verlopig nog effe geen maar ALS die erkomt wil ik vast rollen. De mensen die uiteinenlijk de rol hebben krijgen te weten waar die over gaat,het gaat zo-ie-zo over iets met Paarden en TH.

    ROLLEN:
    Hoofdrol(Krijgt met Tom): BEZET Kim,KimCupCake
    BF Hoofdrol(Krijgt met Bill):
    Naam voor de vriendin van Gustav:
    Naam voor de vriendin van Georg:
    1e Vriendin van Tom (Komt er kort in):

    INFO DIE IK MOET WETEN
    Rol;
    Naam:
    Leeftyd; 16 Jaar
    Karakter;
    Likes;
    DisLikes;
    Hobby's; paardrijden,
    Plaatje(Ik kies misschien/waarschijnlijk een andere):
    Tekstje;
    Favorieten kleur bij een paard:

    Ik kies waarschijnlijk de eesrte maar NIET altijd

    bf hoofdrol
    Rol;bf hoofdrol



    Naam:lindsay



    Leeftyd; 16 Jaar



    Karakter;lief verlege maar verdedigt haar vriende



    Likes;friezen th haar vriende choppe



    DisLikes;trutjes huppels



    Hobby's; paardrijden,choppe(verslaving



    Plaatje(Ik kies misschien/waarschijnlijk een andere):http://partyflock.nl/images/user/784482_large.jpg



    Tekstje;hey ik ben lindsay ik hou van paarde ik rij paard en heb daar veel vriende en ben vooral gehegt aan men bf kim ik rij dressuur vanwege men hart ik hou van choppe daar ben ik verslaaft aan ik heb men eige fries die staat op stal waar ik ook rij ik draag vaak donker zwarte broeke rieme rood bloesje grijs golfje all stars en zo ik hou van zinge maar da mag niemant wete ik rij eigelijk paard met nagellak ik haal die er zelde af zonder hem opnieuw op te doen ik hang vaak rond met mijn vriende ik ben dus 16 jaar ik heb zwart haar bruine oge en draag ook altijd make-up wrm nou ni moeilijk ik wil mezelf zijn en ja ik ben mezelf met make-up vind je me nu raar nouw ja k moet je dan ook een beetje gelijk geve dat was het zo een beetje daag XxX lindsay



    Favorieten kleur bij een paard: zwart


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Bf hoofdrol info komt!


    Rol; BF hoofdrol

    Naam: Annelies

    Leeftyd; 16 Jaar

    Karakter; Lief, spontaan, bitchy, koppig, snel jaloers, vrij snel op d'r tenen getrapt, gevoelig, betrouwbaar

    Likes; IceCream, vrienden, muziek, paarden, CupCake's, Hello Kitty

    DisLikes; Arrogante en irritante mensen, egotrippers, spinnen en insecten

    Hobby's; paardrijden, hiphop

    Plaatje(Ik kies misschien/waarschijnlijk een andere): http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69087

    Tekstje;

    Haaii^^
    Mijn naam is dus zoals je al gezien hebt Annelies en ik ben 16 jaartjes jong. In mijn vrije tijd doe ik meetsal aan paardrijden maar ik doe ook hiphop en ga shoppen met m'n vriendinnen. Ik houd van IceCream, chocolade, Hello Kitty, vrienden, Kim m'n bf, muziek en Cupcake's maar ik haar arrogante en irritante mensen, egotrippers, spinnen en insecten. Nou, ik moet gaan want ik moet gaan paardrijden!

    Ciaoz(H)

    Favorieten kleur bij een paard: Zwart ^^

    Rol; vriendin georg

    Naam: Kimmy

    Leeftyd; 16 Jaar

    Karakter; lief brutaal kopig eigenwijs

    Likes; strand en shoppen

    DisLikes; school

    Hobby's; paardrijden, volleyba;

    Plaatje(Ik kies misschien/waarschijnlijk een andere):http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje;

    Haai
    kimmy is de naam
    16 jaar geleden hier gedropd door me naam
    ik hou van paarden shoppen en het strand
    ik heb haat aan school
    ik ben lief brutaal koppig en eigenwijs:P
    -xXx- Kimmy


    Favorieten kleur bij een paard: bruin met wit

    Rol;BF hoofdroll

    Naam:Jolienà

    Leeftyd; 16 Jaar

    Karakter;Lief Hulpzaam,Hyper,maar kan haar mannetje staan

    Likes;Horses,Bill,Tokio Hotel, Chocolate,Ice Cream

    DisLikes;Players

    Hobby's; paardrijden,uitgaan...

    Plaatje(Ik kies misschien/waarschijnlijk een andere): http://www.quizlet.nl/foto.php?id=70646

    Tekstje;Heey , ik ben Jolienà en ik ben 16 , ik hou van Paarden en van men vrienden,Ik hou van men Paard : Sunrise, alqs ik bij haar ben , voel ik me Super! , Ik hou niet van Players , die menen het toch niet! Wel eum , dit was Jolienàà , byebyee

    Favorieten kleur bij een paard:zwart

    zeg je het als ik hem heb?

    als er iets dubbel staat sory men pc deed raar


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Rol; bf hoofdrol

    Naam: charissa

    Leeftyd; 16 Jaar

    Karakter; ego, bitchy, lief en hyperactief

    Likes; muffins, chocolade en uitgaan

    DisLikes; players, en nerds

    Hobby's; paardrijden, streeatdance

    Plaatje(Ik kies misschien/waarschijnlijk een andere): maakt niet uit jij mag kiezen maar ik zou er eentje van brookelle willen

    Tekstje; Hoi ik ben Charissa meisje van 16jaar ik hou van paardrijden en streetdance. ik hb een verslaving aan chocolademuffins en red bull. Ik haat players en nerds en ik bn wie ik ben dus not changin' for you.x33

    Favorieten kleur bij een paard: wit!


    *He's the one.


    Rol; Bf hoofdrol

    Naam: Michelle

    Leeftyd; 16 Jaar

    Karakter; Bitchy, lief, koppig, eigewnijs, behulpzaam, betrouwbaar, grappig, zelfverzekerd

    Likes; Ice cream and chocolate, hello kitty

    DisLikes; TH Haters, winter, fietsen

    Hobby's; paardrijden, Shoppen, gitaar spelen, zingen, dansen

    Plaatje(Ik kies misschien/waarschijnlijk een andere):
    http://images.askmen.com/galleries/actress/vanessa-hudgens/pictures/vanessa-hudgens-picture-1.jpg

    Tekstje;

    Haay!

    ik ben Michelle en ben 17 jaar al op deze aardbodem, ik heb een bf en die is echt super! We doen samen de domste en leuskte dingen! We maken samen ook leuke tijden en minder leuke tijden, maar we slepen elkaar er altijd doorheen! Mijn hobby's zijn; Voornamenlijk, zingen, shoppen en gitaar spelen... Ik hou super veel van chocolade! Vooral in mijn maandelijkse feestje (kuch,kuch) en ik ben verslaafd aan ijs!!.. Ik haat!; TH Haters, fietsen en de winter, mijn karakter is, Lief, koppig, bitchy, betrouwbaar, grappig, zelfvertrouwen en serieus als het nodig is.. Maar ik moet nu gaan!

    Byez<3
    Favorieten kleur bij een paard: Zwart!

    Rol; vriendin gustav/ vriendin bill

    Naam: samantha

    Leeftyd; 16 Jaar

    Karakter;lief, aardig, verlegen, hyper

    Likes; paardjes, tokio hotel, aardbeien (A)

    DisLikes; anti tokio hotel mensen! mensen die dieren pijn doen!

    Hobby's; paardrijden,

    Plaatje(Ik kies misschien/waarschijnlijk een andere): http://i106.photobucket.com/albums/m271/Jade757/118944583087490.gif

    Tekstje; hey ik ben samantha, en ik ben 16 jaar, mijn hobbies zijn paardrijden, en gek doen met mijn vriendinnen. verder ben ik best wel verlegen :$ maar als je me goed kent ben ik een hyper actief kind xD

    Favorieten kleur bij een paard: wit of zwart


    i like cookies :Y)

    Schat mag ik BF hoofdrol?


    Rol;BF Hoofdrol

    Naam: Siham

    Leeftyd; 16 Jaar

    Karakter;Bitchy,lief&betrouwbaar

    Likes;Tokio Hotel,shoppen,fotoshoots&zingen

    DisLikes;Nerds&chocola

    Hobby's; paardrijden,uitgaan

    Plaatje(Ik kies misschien/waarschijnlijk een andere): Kies zelf maar schat

    Tekstje;

    Haay people x3.Ik ben Siham en ben 16 jaartjes jong.Ik zit onder paardrijden&hou enorm veel van shoppen,zingen&fotoshoots doen.Ik ben een enorm grote fan van Tokio Hotel&heb dan ook een crush op Bill.Verder ben ik een bitchy,lief&betrouwbaar persoon.Oeh scheisse mijn BF BELT.Tschüs x3

    Favorieten kleur bij een paard: Bruin










    Lalalalalalalala.

    Rol; Mag jij kiezen bij wie jij mij het beste vind passen ;)
    Naam:Nickita
    Leeftyd; 16 Jaar
    Karakter; Altijd vrolijk en snel melig maar kan verlegen zijn
    Likes;Paardrijden en muziek luisteren/maken
    DisLikes; mensen die denken dat ze alles zijn
    Hobby's; paardrijden,en teksten schrijven
    Plaatje(Ik kies misschien/waarschijnlijk een andere):
    http://fashionista.com/images/gellar-sarah-michelle-photo-sarah-michelle-gellar-6200472.jpg
    Tekstje;
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik hou van paardrijden tekesten schrijven en muziek luisteren/maken
    Vedder ben ik een heel vrolijk meisje en lach ik graag
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en help ze ook graag als het moet/kan
    vedder vind ik winkelen en uigaan ook erg gezzelig en leuk om te doen en kan ik ook verlegen zijn door bijv complimenten krijgen
    Maar moet nu gaan er roept iemand mij en wie het is geen ideexD dus ga ik ff kijken mzzl (K)
    Favorieten kleur bij een paard:Zwart en bruin en ook wel een beetje wit


    You can't touch music but music touch you

    Kim (huil)
    Ik vind dat je deze Quiz ook moet doen (A) Alstu, doe het voor mij en diegene die zich aangemeld hebben voor een rol ^^<3

    Komop :(
    Iedereen die zich heeft aangemeld voor een rol verheugd zich op deze Quiz. (A)

    BF hoofdrol (Krijgt met Bill):???

    info volgt ..


    A. ikmisje.

    Rol; Bf hoofdrol

    Naam: Noël

    Leeftyd; 16 Jaar

    Karakter;Soms Bitchy, aardig, spontaan, totaal neit verlegen,Koppig/eigenweis

    Likes; Paarden =], Kroontjes, hello kitty =], scene, emo, Party's !

    DisLikes; Huppelkutjes, Spinnen, School, Niet naar feesten mogen van me ouders =[

    Hobby's; paardrijden, uitgaan, dansen, Rondhangen met vrienden

    Plaatje(Ik kies misschien/waarschijnlijk een andere):

    Tekstje;
    Hi ^^
    Ik ben Noël, ik ben 16 jaartjes jong en ben dol op paarden muziek en feesten, Ik ga vaak uit met mijn vrienden en kom dan vaak pas de volgende ochtend weer terug, dat levert soms ook problemen op met mijn ouders xD, Ik ben vaak te vinden op de manege, daar verzorg ik mijn euigen paard: Beautiful Nightmare, Soms kan ik nogal bitchy overkomen maar daar moet je je neit zoveel van aantrekken (A)
    Maar, ik moet nu gaan, Paardrij les begint zo en meot nog eten xD

    Chiau Chickaa's (L)

    Favorieten kleur bij een paard: Zwart, bij voeten ook zwart of witte sokjes =]

    Ik vind het egt leuk dat je iets met paarden de bij deot =] woon op een kleine boerderij (egt klein:P) maar er is wel een weitje en daar heb ik mijn eigen ponny staan (A), rij ik heel vaak op :P(A)

    Nja laat je me weten of ik de rol heb? (A)

    Xx Noël


    Every tear falls down for a reason.