• Het is weer zo ver, Britta heeft weer last van haar knie. Ik lag vannacht rustig in bed, maar toen deed ik iets verkeerds en toen voelde het net alsof er een mes in mijn knie werd gestoken. Zo van de zijkant achter mijn knieschrijf en toen ging ik heel hard vloeken. Mijn vriend sliep bij mij en die schrok zich dus helemaal kapot.
    Nu moet ik morgen naar de dokter en waarschijnlijk naar 't ziekenhuis, omdat ik nu amper kan lopen. Echt nasty, ik haat mijn knieën. Gaat 't eindelijk weer beter, halen ze zo'n kutstreek uit. Stomme dingen, grr.


    Ik ben gemeen xoxo

    wat irritant voor je. Heb je dan een sport gedaan ofzo, dat dat komt?

    Ik haat mijn knieën ook, want ze draaien naar binnen :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    @ Odile
    Nee, ze zijn naar binnen gaan groeien. Ik heb er fysio voor, maar schijnbaar werkt dat niet heel erg.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ben deze woensdag tijdens dansles door mijn enkel gegaan en later toen stond ik weer alleen toen zakt ik door mijn benen en viel ik keihard op de grond. Dit heb ik ook eerder gehad ik heb zwakke knieen en ik kan amper lopen of liggen want ik lig altijd met mn knieën ingetrokken enzo en dat kan nu niet want dan drukken de spieren zich naarbuiten en trekt mn vel samen dus ik heb ook zoeits

    yep dat zijn kut knieen iemand in mij klas heeft groene knieeen 0o


    Shoganai i ne~

    lovexdestiny schreef:
    yep dat zijn kut knieen iemand in mij klas heeft groene knieeen 0o

    groene knieen het blijf raar hoe vaak je het ook zegt....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als ik op m'n paard zit heb ik dat soms ;p

    Dat klinkt echt heel pijnlijk o.o
    Ik haat mijn polsen. Die zijn onstabiel waardoor ik er in het begin alleen op kon leunen als ze in stabiele houding waren. Gelukkig dat dat nu beter gaat nu ik bij de handkliniek ben geweest :') Maar soms gaan ze nog in 1x pijn doen, heel irritant. En ik moet de rest van mijn leven hiervoor oefeningen doen x.x Maar dat van jouw klinkt een stuk pijnlijker.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb dat ook eens gehad,en toen zat dat ook in mijn kuit en kon ik drie dagen niet lopen...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik haat mijn knieën ook want sinds ik er in het verleden vanalles mee aan de hand heb gehad zijn ze nooit meer de oude geworden en zal ik er altijd mee blijven zitten. :/

    Ik haat mijn enkels.
    Door volleybal en andere sporten.


    Don't dream your life, but live your dream!

    ugh,klinkt pijnlijk (cat) Ik haat demijne omdat ze steeds maar knalpaars zijn en onder blauwe plekken zitten -terwijl ik ze niet stoot of sport-.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Auw (cat)
    Beterschap!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Villain schreef:
    Ik haat mijn knieën ook, want ze draaien naar binnen :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    :/ klinkt nasty, en ik zou er niet echt mee kunnen leven, dus, schat, veel sterkte xXxo


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.