• er valt heel veel sneeuw. het is heel glad en dan strooien ze niet T_T

    ze hallen allen de sneeuw we mar daar onder licht nog een laag ijs. dat dus heel glad is. waarom strooien ze dan niet:S?

    bij wie strooien ze wel?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij mij ook niet,echt gestoord. Ik woon boven op een berg en die weg om laag is zo glad altijd maar er is gewoon niet gestrooid.
    Ik snap echt niet dat ze het niet doen, idioten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Bij mij ook niet,echt gestoord. Ik woon boven op een berg en die weg om laag is zo glad altijd maar er is gewoon niet gestrooid.
    Ik snap echt niet dat ze het niet doen, idioten.


    misschien voor die ene bezuinig heden dingen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    hier zaten net strooiwagens vast xD


    My heart is yours and so am I

    In mijn straat niet, maar op wegen waar er iets meer auto's zijn gelukkig wel (krul)


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    In mijn straat niet, maar op wegen waar er iets meer auto's zijn gelukkig wel (krul)


    bij ons daar ook niet T_T


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ja inderdaad ben al tichtig keer geflikkerd op de fiets xD


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    IdiotParade schreef:
    hier zaten net strooiwagens vast xD

    hahaha lol(lol)
    in welke stad is dat??


    Shoganai i ne~

    Ik zag gisteren nog een vrouw die zelf begon te strooien (:
    Dat kan je ook doen =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Omdat -ik weet niet waar jij precies woont maar oké- hoofdwegen voorrang hebben (en dus eerst worden gestrooid). Mijn oom werkt bij de strooidienst (en hij werkt ook aan de wegen -H4-) en die zei me dat omdat er vorig jaar strooizout te kort was dus dat er op sommige, minder drukke wegen niet gestrooid worden.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 18:49 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ze doen in 015 tegenwoordig aan "preventief strooien" de suckers. Dus we hebben geen zoutbakken meer. Maar als ik naar Den Hoorn fiets, liggen daar wel bakken met zout. Maar die mensen strooien alle fietspaden onder, zodat je alsnog pleurt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hier strooien ze niet, haha, maar ik heb een deal met mijn vader dat die me volgende week elke dag naar school brengt, in ruil voor een chocoladeletter. Lol.

    Bij ons gaat de buurt altijd zelf strooien, dus om half 8 ofzo met zn allen naar buiten met zout, haha n_n.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 18:52 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Bij ons op de straat wel :Y)
    Maar op de atletiekbaan niet :((


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Carcass schreef:
    Bij ons gaat de buurt altijd zelf strooien, dus om half 8 ofzo met zn allen naar buiten met zout, haha n_n.

    Weet je hoe vet!!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hier nog geen 1 keer gestrooid en de sneeuw werd ook niej weggehaald -_-' die die assholess


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you