• Haal jij je geld ook van de bank?

    Klik!

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 21:30 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    whut is dat?


    They fell in love, didn't they?

    Nee. toch maar niet. Dan jatten mijn zussen het. En geef ik het te snel uit ;x

    snuggle schreef:
    whut is dat?


    Klik en lees. Het gaat erover dat de banken de oorzaak zijn van de armoede in Derde Wereld landen en van de crisis.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk, dat mensen die geen flauw idee hebben waar dit over gaat, zich nooit met zoiets in moeten laten :Y). Meer heb ik er niet over te zeggen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik denk, dat mensen die geen flauw idee hebben waar dit over gaat, zich nooit met zoiets in moeten laten :Y). Meer heb ik er niet over te zeggen :Y).


    Mag ik daar een verdere uitleg in? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    w00t dan ben ik jarig.
    omg focking verschrikkelijk om die beelden te zien van die kinderen ._.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 21:35 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Speaker schreef:
    (...)

    Mag ik daar een verdere uitleg in? 8D
    Geheh was niet naar jou toe. Maar naar alles en iedereen in de maatschappij. Het feit dat de bank geld jat van mensen 'letterlijk' is al vanaf het begin der tijden dat het begrip 'bank' opgestart werd. De bank zal altijd en overal regeren dus acties zoals deze hebben geen zin.

    Mensen gaan hun geld van de bank afhalen en als het uiteindelijk tot massahysterie uitbreekt, wat me niets zal verbazen want mensen blijven mensen :Y), dan zorgt de bank er gewoon voor dat alle rekeningen opgezegd worden onder het mom van 'als jij geen geld op je rekening hebt, mag je hier ook geen rekening hebben'. Rekeningen worden opgezegd en mensen worden hopeloos. Daar nemen banken vies gebruik van en komen met nieuwe mogelijkheden en kansen voor de mensen die al hun geld eraf hebben gehaald en als het ware 'buiten gesloten' zijn. Ze krijgen hun rekening terug áls als ze meer rente gaan betalen over leningen en al die zooi. En uiteindelijk maakt de bank daar álleen nog maar meer winst mee.

    Wat leven we toch in een heerlijke, bewuste en vooral niet materialistische wereld :Y)(Y).

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 21:42 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Oo ik kan er echt niets aan doen, maar ik kan dat filmpje niet afkijken omdat ik er niet tegen kan hoe die gozer heel nonchalant crackers loopt te eten. :Y). En het idee achter zoiets is wel goed, maar uiteindelijk naait de regering daar je alleen maar mee..


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Geheh was niet naar jou toe. Maar naar alles en iedereen in de maatschappij. Het feit dat de bank geld jat van mensen 'letterlijk' is al vanaf het begin der tijden dat het begrip 'bank' opgestart werd. De bank zal altijd en overal regeren dus acties zoals deze hebben geen zin.

    Mensen gaan hun geld van de bank afhalen en als het uiteindelijk tot massahysterie uitbreekt, wat me niets zal verbazen want mensen blijven mensen :Y), dan zorgt de bank er gewoon voor dat alle rekeningen opgezegd worden onder het mom van 'als jij geen geld op je rekening hebt, mag je hier ook geen rekening hebben'. Rekeningen worden opgezegd en mensen worden hopeloos. Daar nemen banken vies gebruik van en komen met nieuwe mogelijkheden en kansen voor de mensen die al hun geld eraf hebben gehaald en als het ware 'buiten gesloten' zijn. Ze krijgen hun rekening terug áls als ze meer rente gaan betalen over leningen en al die zooi. En uiteindelijk maakt de bank daar álleen nog maar meer winst mee.

    Wat leven we toch in een heerlijke, bewuster en vooral niet materialistische wereld :Y)(Y).


    Ik snapte dat het niet naar mij toe was, maar ik ben altijd nieuwsgierig. 8D
    En hmm, aan de ene kant vind ik dat je wel gelijk hebt, maar aan de andere kant.. banken kunnen niet bestaan zonder het geld van hun klanten, dus moest iedereen zijn geld er vanaf halen, zouden alle banken instorten en hebben ze dus niet meer de mogelijkheid meer rente en zo te eisen. Moeilijk onderwerp. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Speaker, klopt daar heb je zeker gelijk in. Maar de regering en hun banken zouden niet de regering zijn als ze dat soort dingen een halve eeuw geleden niet al uitgedacht hadden. Uiteindelijk zullen ze het altijd zo draaien dat de mensen moeten blijven betalen. En er zullen dan heus wel genoeg banken instorten maar ze zullen er altijd voor zorgen dat de 'grootste' blijven staan en die alleen maar meer winst krijgen.

    Buhh.. Ik hou niet van regering en geld-gedoe. :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Hhhah grappig, moest iedereen zijn geld gaan afhalen op 7december, dan is er een groot probleem en nog meer crisis! Banken hebben zoveel geld niet op zak, het is onmogelijk iedereen zijn geld op het zelfde moment terug te geven.. Dus wat wordt hiermee opgelost, niets!


    Get outta my head!

    Kikkeli schreef:
    w00t dan ben ik jarig.
    omg focking verschrikkelijk om die beelden te zien van die kinderen ._.

    gehe$ alvast gefeliciteert.
    en die beelden zijn gewoon onwijs zielig. D:


    Life is a beautiful struggle