• Ik heb een probleem ö
    Ik zie vaak zo van die coverfoto's met twee foto's die net over elkaar lijken gelegd, maar toch zie je ze nog beiden =)
    Okee, slechte uitleg ik weet het, het is zoals deze.
    Dus, de vraag, hoe doe je dit?
    Of met welk programma of zo?
    x


    How y'all doin'?

    Kan o.a. met Photofiltre


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kan ook gewoon met Picasa, lol.

    Ik vind het eigenlijk helemaal niet storen!
    ik vind de cover heel mooi!
    maar je kan het met picasa of photo studio doen..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Het heet blenden en het kan met Photofiltre, Picasa, Photoshop en volgens mij ook met Picknick?


    Hope goes lost but never dies.

    Picasa? beetje wat uitproberen. =)


    Everything is worse without music.

    Haha, je hebt mijn foto gepakt! nu voel ik me vereerd. -aa- oké, hier het stappenplan.
    1. Je zoekt wat leuke plaatjes op op internet (www.deviantart.com bijv.)
    2. Je download Picasa (gewoon de nieuwste, kan via hun site.)
    3. Als het goed is, komen alle afbeeldingen die je ooit hebt opgeslagen in Picasa terecht.
    4. Onderin staat een groen pincetje, punaise ding, prikkertje, hoe je het maar wilt noemen. Deze klik je aan en je selecteert de foto's die je wilt hebben.
    5. Deze foto's staan nu links onderin. Nu moet er ergens - volgens mij rechtsbovenin- staan: collage maken. Daar klik je op.
    6. Nu kan je verschillende collages kiezen, en ik weet niet meer precies hoe deze functie heet, overlapping ofzo. In mijn geval zijn die plaatjes steeds te groot, dus voer ik zelf goeie afmetingen in. (moet je maar even kijken).
    7. Nu klik je op "collage maken" en voilá, hij is af!


    It's time to be happy again.

    Pak photoshop, Picasa of GIMP
    neem 2 foto's, importeer ze beiden
    verander de opacity van de bovenste foto
    tada :P

    Frappucino schreef:
    Haha, je hebt mijn foto gepakt! nu voel ik me vereerd. -aa- oké, hier het stappenplan.
    1. Je zoekt wat leuke plaatjes op op internet (www.deviantart.com bijv.)
    2. Je download Picasa (gewoon de nieuwste, kan via hun site.)
    3. Als het goed is, komen alle afbeeldingen die je ooit hebt opgeslagen in Picasa terecht.
    4. Onderin staat een groen pincetje, punaise ding, prikkertje, hoe je het maar wilt noemen. Deze klik je aan en je selecteert de foto's die je wilt hebben.
    5. Deze foto's staan nu links onderin. Nu moet er ergens - volgens mij rechtsbovenin- staan: collage maken. Daar klik je op.
    6. Nu kan je verschillende collages kiezen, en ik weet niet meer precies hoe deze functie heet, overlapping ofzo. In mijn geval zijn die plaatjes steeds te groot, dus voer ik zelf goeie afmetingen in. (moet je maar even kijken).
    7. Nu klik je op "collage maken" en voilá, hij is af!


    Jaaa, ik vond 'm echt mooi ö
    + Ik heb het gedaan & het is gelukt =)
    Geweldig, niet? ^.^


    How y'all doin'?

    Is er Pisaca foor mac dat jullie weten?


    What doesn't kill you makes you stronger.

    ga het proberenxD

    met photoshop blenden en als je m nog mooier wilt dan moet je hem ook netjes uitsnijden

    Met photoshop kun je het veel mooier en preciezer doen. Picasa is eigenlijk gewoon voor het overzicht, niet een top bewerkingsprogramma. Maar als je dat genoeg vind is het goed (:


    I chill back and I spread peace n love

    Ik doe het met photofiltre, daar kan t´ook handig mee (A)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Je kan het ook doen met pixlr.com (online) of gimp 2.0 (gratis download)


    ~brrrrrrrrrrrrr~