• Een van mijn allerbeste vrienden, Kim, stond altijd voor me klaar. Ze zat ook bij mij in de klas enzo. Maar dit schooljaar is ze er niet meer, ze is naar een andere school. Als ik wel eens van meisjes hoorden dat hun BF naar een andere school ging, dacht ik van; ‘Mens, stel je niet aan.’ Maar het is best kut.
    Nu kijk ik Challenge Day, en dat deed me aan iets denken...
    Als i me niet goed voelde, of gewoon een bad day had, was Kim er altijd om te vragen; ‘Is er iets?’
    Nu zij weg is, en mijn beste vriend in een andere klas zit, mis ik het toch. Want als het huilen mij nu nader staat dan het lachen, heb ik gewoon zoiets van; ‘Waar zijn de mensen die zoiets merken aan je?’ Ik bedoel, daar zijn vrienden toch voor.

Dus nu wou ik weten, gewoon om zeker ervan te zijn dat ik niet de enige zeikerd ben, of jullie ook wel eens nood aan een knuffel hebben op zulke momenten, en dat jullie je afvragen waarom niemand je die geeft?

My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

Ik ben naar een andere school gegegaan, mijn beste vriendin heeft me heel erg hard laten vallen. Het is een andere situatie, ja, maar ik heb het gevoel dat jij hebt ook heel vaak.

You move me ......... Kurt

mijn beste vriendinnen zitten bij mij in de klas en die merken ook wel als er wat is, zeg maar :3

Uhu. Nooit merkt iemand als ik met iets zit en ik heb niet echt iemand waar ik bij kan uithuilen of zo. Iedereen zegt wel dat ze er voor mij zijn en alles maar ik heb niet zo één specifiek iemand die ziet hoe ik me voel en waar ik àl-les tegen kan zeggen. Da's best ambetant!

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik heb me vorig jaar heel eenzaam gevoelt. En de eerste paar weken van dit schooljaar ook.
    Afgelopen jaar ging ik na mijn VMBO T een MBO opleiding doen. Al mijn vriendinnen gingen naar een andere school en maakte daar nieuwe superleuke vrienden en ik niet. Ik voelde me eenzaam daardoor ookal hadden we in het weekend nog veel contact.

De eerste weken van dit schooljaar voelde ik me eenzaam omdat 1 van me 2 allerbeste vriendinnen die ik ooit gehad heb voor een jaar naar Engeland is nu als Au Pair. Toen zei weg was zag ik die andere vriendin ook niet zo veel meer omdat die het te druk had met een jongen (waar ze niet eens iets mee wou) en school en van haar vader mocht niks. Dus elke keer als we iets afgesproken hadden mocht ze op het laatste moment niet. Ik voelde me kut want de rest van onze vriendengroep zag ze wel (vooral omdat die allemaal op dezelfde school zitten). Ik heb het er met haar over gehad en nu is ge gelukkig beter.

Volgend jaar gaat die andere vriendin die nu nog hier is naar Australië en ga ik zelf voor een paar maanden naar Engeland. Ofterwijl dan scheiden de wegen van ons 3 alweer. Het jaar daarop gaan ze allebei ver weg studeren net als ik. Dus ik ben heel bang voor deze vriendschap. Vooral omdat ze echt de liefste vriendinnen die ik ooit heb gehad zijn. En dan moet het zo eindigen..

"Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

Ik had 12 jaar lang een beste vriendin. En door een ''leuk en aardig'' sarcasme ja persoon hebben we toen ruzie gekregen, en nu hebben we elkaar al bijna een jaar niet gesproken.
    En ik mis het soms ook wel.. We waren echt hecht samen.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Twee van mijn beste vriendinnen & ik zijn dit jaar ook uit elkaar getrokken zeg maar. Ik zakte, zij slaagden voor hun examens. Dusja.. En dan woont een andere in Den Haag, maar ik wéét, dat als ik hen nodig heb ze er wel altijd zullen zijn. En een knuffel kan inderdaad niet meer zomaar.. Maar daarom geniet ik er extra van als ik hen weer zie en wel een knuffel van ze krijg (:

Never look back, don't doubt tomorrow.

Ik voel me sinds ik van schooll veranderd ben elke dag zo. En elke knuffel voelt als een geschenk uit de hemel..

This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

Ik heb echt precies hetzelfde als jij xS
    sinds dit schooljaar zijn echt bijna al me beste vrienden naar andere scholen gegaan :(

[ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 10:57 ]

Stamppot schreef:
    Ik heb mijn vriendje die dat altijd merkt en me dan weer blij maakt (:
    En mijn beste vriend ziet het ook altijd, maar die geeft me geen knuffel haha.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Mijn beste vriendin, woont 1 uur rijden van me af.
    nouja maar mijn andere vriendinnen bij mij op school, die steunen me ook heel erg hoor, als ik het moeilijk heb. (krul)

Life is a beautiful struggle

RoseDestiny schreef:
    ik heb soms het gevoel of niemand op mij geeft maar dat zijn nog oude wonden van vroeger die niet makkelijk helen

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik ben 7 x verhuisd en de laatste keer was naar NOORWEGEN. Dus ik mis mijn BFF heel erg ze doet nu ook best wel rare dingen en waar ik woonde gebeuren ook allemaal vage dingen laatst wou een vrouw zelfmoord plegen met pillen en drank maar ze had 4 kinderen .

-X-

Auch tote tiere brauchen liebe <3

Mijn twee beste vriendinnen zitten in een andere klas dan mij, maar ze zitten wel bij elkaar. En ik zit alleen in die andere klas. Ik heb daar ook wel veel vrienden, maar het is toch anders, vooral als ze steeds om iets moeten lachen wat tijdens de les gebeurd is, en ik helemaal niet weet waarover het gaat.

Schat troost je ik heb dat bijna dagelijks. Nooit merk iemand iets aan mij.
    Je kan toch bij haar op bezoek gaan,msn en zo.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Annissa schreef:
    Ja, ik voel me vaker ook zo. Dat mensen wel je 'vrienden' zijn maar absoluut niet weten wanneer die lach op je gezicht vreselijk fake is.

To live would be an awfully big adventure