• Helleeeeu allemaal!

    Ik zal eventjes bij het begin beginnen. In de lagere school had ik een beste vriendin K. Vanaf het vijfde leerjaar verhuisde ze ver weg, dus ik zag haar maar af en toe. Maar het was altijd superleuk met haar. Nu is het echt minstens vijf/zes jaar geleden dat ik haar nog heb gezien. Als ik denk aan vroeger mis ik haar echt.

    Nu is het ding; ze verhuisde vaak, dus haar thuistelefoonnummer en adres kloppen niet meer, ook haar gsm-nummer is onbestaand nu. Op facebook en netlog kan ik haar niet vinden.

    Hebben jullie een idee hoe je een 'vermiste' persoon kunt opzoeken zonder al te veel gegevens. Ik wil haar echt graag nog eens zien.

    Liefs, Amina


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ken je geen familie o.i.d. van haar? ;o Of misschien dat jij van haar weet dat ze een bepaald tijdschrift leest? Kan je een oproep plaatsen, idk.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 18:58 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Klik Als je de achternaam van haar vader/moeder weet kan je haar misschien hier vinden?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 19:00 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    C0RPSE schreef:
    Ken je geen familie o.i.d. van haar? ;o Of misschien dat jij van haar weet dat ze een bepaald tijdschrift leest? Kan je een oproep plaatsen, idk.


    Familie van haar ken ik niet. En ik zou ook geen idee hebben welk tijdschrift ze leest, het is inmiddels lang geleden dat ik haar gezien heb. Maar dat zou wel een goed idee geweest zijn. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Pfoe, geen idee.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Heb je helmaal niks van haar?
    Miss moet je ergens op zoeken in stamboek gegevens met haar naam.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Childfocus
    Nee, geen idee (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Qlimax schreef:
    [url=http://www.detelefoongids.nl[/url]Als je de achternaam van haar vader/moeder weet kan je haar misschien hier vinden?


    Nog zo'n probleem. Ze heeft de achternaam van haar vader, maar woont bij haar moeder. Haar vader heeft haar toen ze nog klein was verlaten. Dus volgens achternaam kan ik ook niet zoeken. ;s


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Nog zo'n probleem. Ze heeft de achternaam van haar vader, maar woont bij haar moeder. Haar vader heeft haar toen ze nog klein was verlaten. Dus volgens achternaam kan ik ook niet zoeken. ;s

    Hmm damn. Dat weet ik het ook niet, sorry ):


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    SunshineXJes schreef:
    Heb je helmaal niks van haar?
    Miss moet je ergens op zoeken in stamboek gegevens met haar naam.


    Neen, behalve foto's en vriendenboeken heb ik niets meer van haar. ;s


    If we had not a soul, music would have created it.

    oke dat is eng! mijn vriendin had hetzelfde.. en een meisje die ik ken heet amina :O Waar woon je?


    My heart is yours and so am I

    IdiotParade schreef:
    oke dat is eng! mijn vriendin had hetzelfde.. en een meisje die ik ken heet amina :O Waar woon je?


    Haha, inderdaad toevallig! In de buurt van Mechelen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oei, lastig. Is er niemand in de buurt die misschien nog contact heeft gehad? Bij het oude adres gaan vragen of ze weten waar ze heen verhuisde? Blijven zoeken op hyves, twitter enz? In de school inbreken en gegevens stelen? Die laatste heb je niet van mij. (:
    Nou, succes met zoeken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vraag me af hoe je zo onvindbaar wordt voor anderen, dat zou ik ook wel willen, onvindbaar worden voor een bepaald persoon.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 19:05 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zet in wat tijdschriften een oproep?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Square schreef:
    Oei, lastig. Is er niemand in de buurt die misschien nog contact heeft gehad? Bij het oude adres gaan vragen of ze weten waar ze heen verhuisde? Blijven zoeken op hyves, twitter enz? In de school inbreken en gegevens stelen? Die laatste heb je niet van mij. (:
    Nou, succes met zoeken. ^^


    Haha, dat laatste. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.