Hey sgatjes. Mijn vorige topic ging over dat mijn ouders erge ruzie hadden. Het ging de hele dag al zo. Toen hoorde ik iets op de grond vallen en dingen gooien. Ik heel hard gillen. Wist niet dat ik zo hoog kon komen. Heb nu keelpijn. Mare toen ben ik heel hard naar beneden gerend richting mijn oma. Mijn moeder riep me nog na, maar ik reageerde niet. Ik huilend naar mijn oma (dat is mijn vertrouwenspersoon). Zei hielp mij gelukkig en vertelde haar gedachtes. Die zijn echt iets tussen ons 2 dus dat krijgen jullie nie te horen. Maar toen kwam me vader me ophalen en zei: Morgen is alles over. Ik vertikte het om mee te gaan. Totdat mijn oma zei: Je kunt toch beter gaan. Ze zijn nu rustig. Ik met tegenzin meegegaan. Gelijk zonder iets te zeggen naar boven gelopen en uiteindelijk kwam mijn broertje boven en zei:
Broertje: Papa wou dingen in brand steken. Hij wou het kussen in brand steken. 1 ding heeft hij wel in brand gestoken.
Ik: Wat dan?
Broertje: Het keukenrol, maar hij heeft het ook al weer gedooft. Nu ruikt de hele keuken naar brand.
Ik schrok. Uiteindelijk ging hij weer weg en vroeg mijn moeder of ik mijn pyjama aan wou doen. Ik heb uiteindelijk besloten dat ik mijn ouders niet meer als ouders beschouw. Maar nog steeds heb ik een k*t gevoel...
Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3