• Stem en help mee Tokio Hotel in de Top 2000 te krijgen!

    Stemmen kun je op (want hoe meer stemmen op een liedje hoe groter de kans dat deze erin komt):

    - Reden
    - Automatisch
    - Durch den monsun

    Ik heb gekozen voor deze drie, je mag er max. 5 maar er zitten ook twee liedjes van m'n moeder bij. (:
    Het hoeft natuurlijk niet dat je deze drie kiest, maar dan komt er wel sneller een liedje in de lijst als iedereen massaal deze drie instuurt ;).

    Go to:
    KLIK.

    Edit: Tokio Hotel staat niet in de lijst, die kun je zelf bij stap 2 toevoegen (: Je moet er eerst zelf een paar kiezen die al in de lijst staan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 22:08 ]

    Daar vind ik ze niet goed genoeg voor.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Sorry, ik heb al gestemd voor

    QUEEN.
    en anders was ik het nog niet van plan, hun in de top 2000 gaat me echt te ver. Top 2000 vind ik voor legendarische artiesten, sorry.

    :Y)
    Jongens, stem als je dan toch op TH stemt, tenminste 1 x op Bohemian Rhapsody alsjeblieft? (A)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 22:07 ]


    ars moriendi

    Als ze erin komen ga ik eigenlijk keihard lachen :')
    En mijn papa gaat dan klagen bij mij dat de Top2000 is gefaald XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Stamppot schreef:
    Daar vind ik ze niet goed genoeg voor.


    Daar heb je stiekem wel een punt, maar altijd als ik kijk met de hele familie zitten er altijd liedjes in van honderd jaar geleden (vind ik, niet dat die niet goed zijn), maar ik vond het eens tijd voor wat meer van nu (: .

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 22:11 ]

    Confused schreef:
    (...)

    Daar heb je stiekem wel een punt, maar altijd als ik kijk met de hele familie zitten er altijd liedjes in van honderd jaar geleden (vind ik, niet dat die niet goed zijn), maar ik vond het eens tijd voor wat meer van nu (: .

    Dan kun je beter iemand als Gaga nemen. Nouja, of iig iets wat iedereen leuk vindt. Nouja, nu zeg ik niet dat iedereen Gaga leuk vindt, maar ik bedoel iets wat meer in de mainstream ligt :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, alsjeblieft niet.
    Ik ben echt fan van Tokio Hotel hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ze horen gewoon niet thuis in de Top 2000. Daar horen goede klassiekers in.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat vind ik niet in de top 2000 waardig, eerder van die klassiekers zoals Queen, of it's my life of dergelijke!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Stamppot schreef:
    Daar vind ik ze niet goed genoeg voor.

    Marshmellow schreef:
    Dat vind ik niet in de top 2000 waardig, eerder van die klassiekers zoals Queen, of it's my life of dergelijke!

    Precies _O_


    effort never betrays you

    Confused schreef:
    (...)

    Daar heb je stiekem wel een punt, maar altijd als ik kijk met de hele familie zitten er altijd liedjes in van honderd jaar geleden (vind ik, niet dat die niet goed zijn), maar ik vond het eens tijd voor wat meer van nu (: .

    Sorry hoor, maar wat een onzin. Moeten die "liedjes van honderd jaar geleden", je weet wel, de échte muziek, dé klassiekers die nooit zullen verdwijnen, dan wijken voor zoiets als TH en Justin Bieber?
    Sorry hoor, dat gaat way too furrr.

    Marshmellow schreef:
    Dat vind ik niet in de top 2000 waardig, eerder van die klassiekers zoals Queen, of it's my life of dergelijke!

    Bon Jovi&Queen. Met jou kan ik praten. :Y)


    ars moriendi

    Ieder z'n mening, maar ik dacht ik spoor het even aan want een vriendin en ik worden helemaal gek als we nog een keer verplicht met de familie naar die klassiekers moeten gaan zitten luisteren x'). Het zijn altijd de zelfde.

    Ik ga denk ik op Aerosmith stemmen :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bluh, geen zin om die hele ljst in te vullen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Confused schreef:
    Ieder z'n mening, maar ik dacht ik spoor het even aan want een vriendin en ik worden helemaal gek als we nog een keer verplicht met de familie naar die klassiekers moeten gaan zitten luisteren x'). Het zijn altijd de zelfde.


    Ja, daar heb je gelijk in. Zo vind ik bijvoorbeeld wel dat dit jaar Queen eens niet op nummer 1 moet staan, omdat dat wel heel erg standaard is geworden. Wat variatie moet kunnen. Maar de muziek van nu. Tsja, daar zitten gewoon bijna geen klassiekers tussen waarvan mensen zeggen: als die dood zijn, wordt dat nog steeds gedraaid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Neeh dat verdienen ze niet :'D


    -