Hoi.
Ik heb even jullie hulp nodig.
Ik heb nier echt een probleem,meer iets waar ik moeite mee heb en steeds vaker mee zit.
Mijn moeite: mensen.
Ik kan er niet tegen als ik lange tijd(een hele dag) mensen om me heen heb of mensen mij aanraken,zonder toestemming. Het klinkt vreemd, ik weet het, maar ik word er dan helemaal kriegel en soms zelfs gek van.
En het vervelendste is nog dat mensen dat niet begrijpen. Als ik het zeg kijken ze me vreemd aan of nemen ze me niet serieus.
Zo willen mijn vrienden met ze alle op vakantie in één huisje. Ik zie daar best wel tegen op,wand dan zit ik een week lang de hele tijd met hun om me heen. Begrijp me niet verkeert ik mag ze echt maar dat is gewoon veel te veel,ik word dan gillend gek. Ik heb dat ook gezegd en ik krijg steeds het gevoel alsof ze me niet serieus nemen. Dan zeggen ze bv dan poten we je in een tentje of loop je een blokje om(wat absoluut niet help).
Na nu mijn vraag. Weet iemand hoe ik het kan laten begrijpen? Of weet iemand misschien of ik er iets tegen kan doen? Ik vind het op zich niet erg dat ik het heb het is alleen een beetje onhandig.
Dank jullie voor het lezen en dank jullie voor de reacties.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall