• op school hadden we over een oude mythe van de oude grieken.^^ we kwamen bij een tukje met een eng bos. er werd zoo vaak in het bos gezegt dat ik dag aan een kinder liedje 0.0 (geen idee welke?) dus heb ik het stukje van de bos een kinder liedje van gemaaktxD hij gaat zoo:

    in het bos,in het bos wonen enge mensen.in het bos in het bos waaien alle bomen tegen elkaar. in het bos in het bos zie ik een klein lichtje schijnen! ......het is een open plek! in het bos in het bos zit er iemandt tegen een boom aan met een stengel in zijn mond. in het bos in het bos staat een reus!!! in het bos in het bos staat sinis die mensen pijn doet =D
    in het bos in het bos tild sinis slapende mensen op in zijn huis. en neemt ze naar het bos
    in het bos in het bos maakt hij 2 boom toppen aan de benen. in het bos in het bos vliegt een mens uit elkaar =D


    hij is echt heel dom:Y) iemandt ook wel eens iets grappig geschreven in de les?xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor