• Mijn moeder en me broer lenen altijd geld van me, en me moeder heeft 2 weken geleden 45 euro van me geleend en als ik vraag of ik het terug krijg word ze boos en zegt dat ik niet moet zeuren en me broer heeft 20 euro geleend 3 weken geleden en dat heb ik ook nog niet terug,
    en ik vind het lullig om het altijd maar te vragen maar, ik ben nu ook bijna blut en dan heb ik weer geen geld.
    zijn er mensen die dit ook weleens hebben??


    ailoveejoee.

    Nee, als mijn vader al geld van me leent, dan krijg ik het áltijd terug, en andersom ook. En van mijn oudere zus vraag ik het niet terug, omdat ze zoveel voor me doet.
    Maar wel vervelend, ik zou er toch om vragen, hoe stom het ook is om te bedelen om je eigen geld. Anders krijg je het nooit terug! En, in het vervolg dan ook geen geld meer uitlenen, hé.


    You move me ......... Kurt

    Je zegt: Ik wil nú mn geld terug anders leen ik jullie nooit meer wat.


    it's so empty living behind these castle walls

    TheDawson schreef:
    Nee, als mijn vader al geld van me leent, dan krijg ik het áltijd terug, en andersom ook. En van mijn oudere zus vraag ik het niet terug, omdat ze zoveel voor me doet.
    Maar wel vervelend, ik zou er toch om vragen, hoe stom het ook is om te bedelen om je eigen geld. Anders krijg je het nooit terug! En, in het vervolg dan ook geen geld meer uitlenen, hé.

    dankje alleen ze pakken het gewoon..


    ailoveejoee.

    Zeg dat je je geld wilt en anders "steel" je het maar stiekem van je moeder.
    Waar gaan we met de wereld naar toe als ouders hun leningen aan hun kinderen niet meer terug betalen?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn ex had dat ook, zijn ouders pakte altijd geld van hem voor benzine enzo.
    Toen hij een keer geld nodig had moest hij alles tot op elke cent terug betalen terwijl hun het nooit teruggaven.
    Gewoon geen contant geld, of heel weinig bij je houden of het verstoppen. Zeg dat je het niet hebt.


    Your make-up is terrible

    Ben ik de enige die het raar vind dat jou ouders geld van je lenen? Mijn zus leent ook wel is geld van me, maar die geeft het weer terug. En mijn moeder (of vader) die leent geen geld van mij.

    kijk, dat is nou precies de reden dat ik nooit geld uitleen aan anderen :Y)
    maar wel zwaar kut voor
    zeg dat je NU je geld eist

    Jalex schreef:
    Ben ik de enige die het raar vind dat jou ouders geld van je lenen? Mijn zus leent ook wel is geld van me, maar die geeft het weer terug. En mijn moeder (of vader) die leent geen geld van mij.


    Mijn ouders lenen wel eens geld, maar alleen als de glazenwasser komt en ze hebben geen contact geld op dat moment, en zulke dingetjes. Dat krijg ik ook altijd zo snel mogelijk terug.


    Your make-up is terrible

    TheDawson schreef:
    Nee, als mijn vader al geld van me leent, dan krijg ik het áltijd terug, en andersom ook. En van mijn oudere zus vraag ik het niet terug, omdat ze zoveel voor me doet.
    Maar wel vervelend, ik zou er toch om vragen, hoe stom het ook is om te bedelen om je eigen geld. Anders krijg je het nooit terug! En, in het vervolg dan ook geen geld meer uitlenen, hé.


    None but ourselves can free our minds.

    ik leen nooit wat uit, want ik krijg dan altijd dít. Ik heb maar 1 keer geld geleend en toen stond ik de volgende dag om 7 uur voor de deur om het terug te geven:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik leen geen geld, aangezien ik het nooit terugkrijg. Ik leen ook geen geld van anderen, want ik haat schulden en ik vergeet het 9 van de 10 keer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik moet mijn geld wel aan mijn ouders geven want ik krijg het van hen :')
    maar langs de andere kant, ik kan gewoon zeggen als mijn bankkaart leeg is en dan krijg ik nieuw geld , het is wel on eten en spullen voor school etc te kopen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ikbenblond schreef:
    Mijn moeder en me broer lenen altijd geld van me, en me moeder heeft 2 weken geleden 45 euro van me geleend en als ik vraag of ik het terug krijg word ze boos en zegt dat ik niet moet zeuren en me broer heeft 20 euro geleend 3 weken geleden en dat heb ik ook nog niet terug,
    en ik vind het lullig om het altijd maar te vragen maar, ik ben nu ook bijna blut en dan heb ik weer geen geld.
    zijn er mensen die dit ook weleens hebben??


    achja, ik ken het. Mijn moeder "leent" het altijd, en als ik er naar vraag wordt ze kwaad, en dan gaat ze mij geld vragen omdat ze ze3ma zoveel aan mij heeft uitgegeven -indejarendatikopgroeidedan-


    we were always meant to say goodbye.