• De punt van haar 28 1/2 cm toverstok, uit eikenhout gemaakt, maakte een kleine draai. Ze sprak haar toverspreuk uit, genaamd: ''Liefde als toveren.'' Haar das met de kleuren: Geel en rood, wapperde mee met de hevige wind, die haar haren ook op en neer liet gaan. De flonkeling van het kaarslicht weerkaatste in haar ooghoeken en de roze golf van magie verscheen uit haar toverstok. De golf vormde een hartvormig geheel toen het op zijn hoogste was van de kamer, hij loste op in kleine witte glitterjes, die neer vielen als sneeuw. Haar mond hoeken krulde op en haar toverstok liet ze neer zakken.


    Santana is een ontdekkende heks. Ze vindt graag eigen toverdranken uit en ze probeert allerlei nieuwe spreuken uit, hoe fout ze ook zijn.
    Verschillende leerlingen zitten met een probleem, ze krijgen het niet voor elkaar om hun crush verliefd op hen te maken. Santana kan zelf ook wel wat hulp gebruiken in de liefde, aangezien haar crush haar nog steeds niet ziet zitten. Dus gaat ze aan de slag, ze duikt de boeken in en met allerlei fratsen ontwikkeld ze een liefdesspreuk. Ze noemt de spreuk: ''Liefde als toveren.'' Ze spreekt de spreuk uit over de leerlingen die haar hulp nodig hebben en over zichzelf. Het maakt je extreem aantrekkelijk, aardig en perfect om verliefd op te worden. Maar niet elke spreuk kan goed aflopen, voor echt liefde bestaat waarschijnlijk niet eens een toverspreuk. Liefde maakt hen extreem blind, zodat ze hun echte zorgen vergeten.


    Ik heb zin om een super romantisch Harry Potter verhaal te schrijven.

    Doen of niet?
    Titel?

    Bedankt jongens. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen.
    titel ik heb geen idee (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Jij he, jij moet alles doen, want je ideeën zijn genius. (: Zolang je maar niet vergeet verder te schrijven aan The perfect guy is gay. (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    Jij he, jij moet alles doen, want je ideeën zijn genius. (: Zolang je maar niet vergeet verder te schrijven aan The perfect guy is gay. (krul)


    Weetje, ik heb al honderd woorden van het nieuwe hoofdstuk. En bedankt joh, jij bent lief. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    Weetje, ik heb al honderd woorden van het nieuwe hoofdstuk. En bedankt joh, jij bent lief. (nerd)

    Yeah, honderd klinkt veel. (krul) & jij ook Brotha. : D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Doen, alleen zou ik dan niet een HP fanfic maken. Ik vind het leuk klinken, maar ik hou niet van fanfictions.
    Met onbekende personen is het makkelijker als een heel nieuw verhaal te zien. Met wat simpele wijzigingen kun je het voor jezelf alsnog gevoelsmatig wel als ff aanhouden, maar heb je wel iets heel nieuws. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    Doen, alleen zou ik dan niet een HP fanfic maken. Ik vind het leuk klinken, maar ik hou niet van fanfictions.
    Met onbekende personen is het makkelijker als een heel nieuw verhaal te zien. Met wat simpele wijzigingen kun je het voor jezelf alsnog gevoelsmatig wel als ff aanhouden, maar heb je wel iets heel nieuws. (:


    Dat kan natuurlijk ook nog, ik ga er over nadenken. Bedankt voor de tip(s), hihi. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking